Maske -sosyal mesafe kontrole

Artık maske hayatımızın bir parçası, bir yere giderken alınacak listesinin en başına yazılabilir. Yalniz takma konusunda sıkıntı büyük. Çene altından sonra kolda ,bilekte kullanılan aksesuar gibi oldu. Tıpkı türban üzeri gözlük gibi. 
Heryerde özellikle kapalı alanlara,dükkanlara girerken kesin herkes takıyor. Yolda yürürken de takılıyor. Lakin sahilde ,plajda iş biraz zor. Islaksın, sıcak falan filan. Bahane çok. Dolayısıyla takan yok .Ama bugün komutan ve zabıta baskına geldiler. Herkes trafik polisi görüp emniyet kemerini takan şoför misali maskeleri taktı, yanında olmayan denize atladı. Kimi giyinip kalktı gitti. Doğruya doğru sezlonglar sosyal mesafeye uygun değil 🙄 hiç bir yerde.  Maalesef. Bir teyze "ah devlet bizi bizden çok düşünüyor " 
Tabi tabi


17 yorum:

  1. Az da olsa biz başkasını düşünsek daha iyi olmaz mı, şu ortamda.
    Olur ama kendi keyfimiz ağır basıyor tabi.

    YanıtlaSil
  2. Deveye sormuşlar neren eğri? Deve cevap vermiş: Nerem doğru ki? Plajlar, birahaneler, restoranlar, toplu taşım araçları, pazarlar, camiler, açılışlar, düğünler sanki koronaya yasak bölgeler. Vatandaş bunları görüp maskeyi takın uyarılarını doğal olarak dikkate almıyor.

    YanıtlaSil
  3. Bizim gibi dikkat eden, duyarlı insanlara büyük haksızlık takılmaması. Kafelere vs halen maskesiz girmeye çalışan insanlar görüyorum ne yazık ki, söyleyince de haklılarmış gibi tartışmaya giriyorlar. Şaka gibiler. Sanki biz bayılıyoruz takmaya.

    YanıtlaSil
  4. Böyle yaptıktan sonra ne anlamı var ki. Tedbiri sıkı sıkıya uygulayanlara yazık o zaman .. valla çok meraklı değilim sıcağın alnında maske takmaya. Bir de gözlüklüyüm ben, buharı da cabası. Ama sağlığım , sağlığımız herşeyden önemli. Umarım akıllarını bir an önce başlarına alırlar ..

    YanıtlaSil
  5. Selam,denizde herkesten en uzak mesafede oturdum maske takmadım. Sahile inerken çıkarken taktım. Dün markete giderken takıyorum. Yolda etrafta kimse yok indirmiştim. uzaktan bir kadın seslendi "aman maskenizi takın zabıta kontrol ediyor. Zabıtanın kontrolü sorun değil zaten çenemde yürüyüşte ya da yolda kimse yoksa takmanın anlamı var mı? Kapalı alana girerken zaten takıyoruz.Yemeğe gitmiyoruz. Dışarıda çay içmiyorum.Ama her yer dolu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Mart ayından bugüne takmadığım gün yok

    YanıtlaSil
  7. Koronadan ilk kaybımızıda verdik geçen hafta halamın oğlu koronaya yenik düştü :(

    YanıtlaSil
  8. İş yerinde çalışırken bile maskeyi "normal" şekilde taktığımda maalesef anormal bakışlara maruz kalıyorum :/

    YanıtlaSil
  9. Bir gün dayak yiyeceğim maskesizlere söylenirken. Neyse ki dışarı çıktığım yok fazla.

    YanıtlaSil
  10. Denize atlayana güldüm yine de :)

    YanıtlaSil
  11. ya denize atlamak komikmiş hihi :)

    YanıtlaSil
  12. sahilde maske olamayacagı için bu yaz tatile gitmedim seneye inşallah bugünleri gülerek anıp denizden size el sallamyı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  13. Devlet politikalarında da hata olduğunu insanlarda da hata olduğunu düşünüyorum.Zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamaya gayret ediyorum.Böyle bir dönemde tatil gerçek bir zorunluluk mu bilemedim...

    YanıtlaSil
  14. Herkes takmalı karşısındaki insanları da düşünmeli

    YanıtlaSil
  15. Bizde de bir kalkıp bir geliyor zorunluluk🤣. Ama biz hep kullandık.

    YanıtlaSil