Teşekkürlü bir TOMS hikayesi...


 benim kızcem geçen yaz sonundan beri TOMS marka ayakkabı diye tutturdu,
belki duydunuz ben hiç duymamıştım, nerede satılıyor dedik, sadece Vakkoroma ve Beymen de satılıyormuş!!!   ayakkabıları görmeye  uygunsa almaya gittim.
Benim gençliğimin espadrillerine benziyor,
 astarları, tabanları  farklı acaip hafif  ayakkabılar fakat fiyatları çoook ağır geldi bana , neyse zaten kış dedik .
ama kış yaktı yıktı geçti,  bahar geldiii,  baharla beraber de TOMS lar gündeme yeniden geldi.
gittik yine o mağazalara ,
fakat doğru düzgün  ne modeli var ne numarası ,ne rengi  üstelik yine ateş pahası.

ancak benim kızcem çok ısrarcı maalesef..

bir gün Face de gezinirken gözüme sevgili Gelibolu Butik  sayfası ilişti.
TOMS ayakkabı satıyordu üstelik çok uygun fiyata ve her istediğiniz model, renkten.
inanamadık önce ama sevgili Gülcana güvendik ısmarladık ayakkabıları,
üstüne üstlük ben ilk defa internet aracılığıyla bir mal alıyorum ve tedirginim.
 Zor bir desen istedi kızım ''leopar'' .Geldi ayakkabılarımız ama numarasını büyük istemişiz ,
spor ayakkabı numarasına göre isteyince ayakkabılar bendenize kısmet oldu ve hiç aklımda  yokken leopar desenli Tomslarım oldu, kızıma da bordo renkli bu sefer normal ayakkabı numarasıyla
 sipariş verdik  ve onunkilerde geldi bu sefer rengi de harikaydı ,
güle oynaya giydi kızcem.

ve bingooo , bir sürprizzzz ,, sevgili GELİBOLU BUTİK bize bir mesaj atıp , Çağla'ya karne
hediyesi bir TOMS göndericem demesin mi?? hem de o gün Çağla'nın 16. yaş günü olmasın mı??

 ve sadece iki gün sonra  bir kurye  bize sürpriz TOMS larımızı getirdi;


ya işte böyle bir tane alıcaz derken evde üç çift TOMS ayakkabımız oldu, üstelik bir tanesi de benimmm,zevkle giyiyorum.

 Teşekkürler GELİBOLU BUTİK' ..


16 yorum:

  1. Güle güle kullan canım çok da rahat görünüyor.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın canım.. Evet bizim espadrillere benziyor ama çok farklı yapıda. Bizimkiler keten gibi bir iple dikili olurdu..:)) Bende bunları görünce çok bakındım onlardanda bulurmuyum diye.. Çok rahat ayakkabılar, renkleride muhteşem.. İyi günlerde giyin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama espadrilde artık çoğu ayakkabıcıda satılmaya başladı, ama ne bilsin bizim yeni nesil:) çok rahattı gerçekten..sevgiler..

      Sil
  3. Iyi gunlerde kullanin canim ben de cok seviyorum bu ayakkabilari.. :-)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın gerçekten çok rahat görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle gerçekten, giy çık hemen cinsi.Teşekkür ederiz.

      Sil
  5. Toms larin hikayesini biliyormusun?Ozelligi Bir ayakkabi alinca firma Afrikadaki bir cocuga bir ayakkabi hediye ediyor. Fiatlari Tr.de ne kadar bilmiyorum. Acaba sizin aldiginiz yerde bu bildirimi yapiyormuki? Guzel bir etkinlik yaptiklari ..severek iyi gunlerde giyin anne kiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fiyatını ve heryerde satılmadığını öğrenince internetten bakmıştım özelliği ne diye.Güzel bir amacı var ama açıkçası sormadım bu etkinliğe katılıp katılmadıklarını.Teşekkür ederiz.

      Sil
  6. Çok güzel olmuş güle güle kullanın hepiniz :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de de var gerçekten çok rahat,sizin için de kızınız için de güzel bir süpriz olmuş ii günlerinizde kullanın:))

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullanın. Çok rahat görünüyorlar.

    YanıtlaSil