15 den sonrası

Epeydir elim varmıyor blog için yazmaya ama tatildeyken 15 den sonrasını şöyle yazmışım,
sırayı bozmayayım yayınlayayım dedim ;

buralar 15 inden sonra tenhalaşıverdi birden.
Malum izinler iptal edilince herkes apar topar evine döndü.
bir hüzün sardı sanki etrafı.
Kalanlar Tv'lerin başında olanı biteni öğrenme peşinde.
Biz bunları şöyle biliyorduk, böyle biliyorduk, söylemiştik diyerek,
işte bunlar daha da beterini bile yapar diyerek, ayıklansınlar temizlensinler
artık diyerek konuşan uzmanlar her gece kanal kanal dolaşıp açık oturumlarda
uzun uzadıya konuyu irdeliyor.
Bizler duyduklarımızdan dehşete kapılıyoruz.
Temmuzun ilk haftalarında nerede bomba patlayacak korkuları ile
yaşayan yurdum insanı  şimdi Demokrasi Nöbeti adı altında her gece meydanları
dolduruyor, bayraklar sallıyor, sanatçıları siyasetçileri alkışlıyor.

Ayvalık'ta da meydanın heykel kısmı ve civarı dolu, dombralar çalınıyor,
pilav ayran dağıtılıyor, açılan kocaman Türk Bayrağimiz nöbetleşe sallanıyor.
Diğer tarafta ise çoğu, ellerinde dondurma külahları sahilde piyasada, kıyıda dizili
çay bahçelerinde çay tost ikilisi ile keyfinde.
Sanki bir şaşkınlık , bir araf durumu..

OYSA Kİ BEN ŞU AN ŞU SATIRLARDA;
Ayvalık'ta Ayvalık Cunda arası motor fiyatlarının 5 Tl ye çıktığını ama ondan
daha zevkli bir kısa mesafe yolculuğu tanımayacağımı;

Bu sene bamyanın yine en tazesini Armutçuk'da pazardan alıp yediğimizi;
(Annem eline sağlık)

Bu sene çok da rüzgar esti, deniz pek keyif vermedi diye sızlandığımızı;
 
Ayvalık tostu yemeden dönülmeyeceğini
 Off burası ne kadar güzel manzaralara sahip, şu denizin rengine bak,

 
 annemin eflatun rengi mis kokulu yaseminleri bu sene çoştukça çoşmuş;
 


falan yazacaktım...















7 yorum:

  1. Ayvalık manzaralarına bayıldım Mehtap'cım, iyi ki paylaşmışsın, bu arada bamyayı çok kişi sevmez ben çok severim. Etsiz yapıyorum daha lezzetli geliyor bana. Öteki konuda ne desem ki, kendi ............. temizlerken sahte kahraman oldu birisi...ismi lazım değil...yanarım bu ülkeye:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde de etsiz pişer genelde, limonlu ay ekşi ekşi:))
      ülkeme bende yanıyorum , elimizden bir şey gelmiyor, dibe çakılmışız..

      Sil
  2. boğazımızda bir düğüm, oturdu çöreklendi, oysa insana gereken biraz neşe biraz tebessüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sefer bundan kötüsü olmaz diyoruz... Oluyor..

      Sil
  3. Merhabalar.
    Yalan dünyanın sahi cenneti dedikleri güzel ülkemizin insanlarında ne yaşama şevki ve azmi ne de huzur bıraktılar. Kimsenin eli kaleme uzanamıyor.
    Ayvalık paylaşımlarınızı beğendim. Oralara yerleşmek istesek, daireler ve hayat pahalı mıdır?
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey Ayvalık gerçekten yaşanılası bir yer.Hem hayat ucuz hem havası güzel.Ulaşım sorunu yok. Son yıllarda sanırım oldukça fazla göç almaya başladı.Dışa doğru bir büyüme var, yavaş yavaş zeytinlikleri yok edip apartmanlar yapılmaya başlandı, ilk AVM i kuruldu, zincir marketler yerlerini aldı.Lakin yaşanır mı derseniz kesinlikle yaşanır .

      Sil
  4. Ah, 2007'de tayin olma fırsatım vardı o güzel diyara ama nasip değilmiş. İçimde kaldı."dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil