DART ÖDÜLÜ- PREMIOS DARDOS

Her daim takipçileri olduğum sevgili blog komşularım;
VANİLİNS  , FİLİZCE YEMEKLER , HERDEMLEZZET , ZEYNO'NUN MUTFAĞI
ARZU               FİLİZ                                    ARZU                        ZEYNEP  

bana birer ödül göndermişler,onları kıramam onun için ödülü zevkle kabul edip,
mutlulukla paylaşıyorum...
Kabul kuralları da şöyle ki;

1- Ödülün fotoğrafını yayınlamak.
2-Size ödül veren bloğun bağlantısını paylaşmak.
3-15 bloğa dağıtmak..

3.şartta bu ödülü 15 bloğa dağıtmak istenmiş , ben bana ödül verenler özellikle olmak
üzere tüm takip ettiklerime dağıtma istiyorum, gönlüm böyle :)
ancak kural gereğini yerine getirerek şöyle sıralıyorum;


1-BAL GÖZLÜ KIZ
2-DOST BAHÇESİNDEN LEZZETLER
3-TATLILAR GÜLCAN'DAN
4-VİŞNAP
5-AYNAGÖZ
6-RUŞYENA
7-KALPKURABİYE
8-ASYADAN ESİNTİLER
9-DİLEK'LE MUTFAKTA
10-GÜNLÜK YAŞAMIM 
11-PUMPİLİNİN MUTFAĞI
12- LALE'NİN BAHÇESİ
13-MAVİANNE ,
14-FATOŞCA TADLAR
15- YEDİKLERİM-YAPTIKLARIM 

tüm yayın yapan blog komşularımı zevkle okuyorum,
herkese sevgiler..
 hayatın ödülleriyle dolu güzel bir hafta olsun...

6 yorum:

  1. Mehtap'cığım tebirkler:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden de sana kocaman sevgiler Müjde'cim.

      Sil
  2. Sevgili Mehtap'cığım her zaman ödüllerle donatsın sevdiklerin seni inşallah.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog olayını sevmeme neden olanlardansın VuslaT, benden sana sevgiler...

      Sil
  3. Tebrikler canım😄 aramızda güzel bir eğlence, birbirimizi göremesekte buradan arkadaşlığımızı devam ettirmemize vesile... Güzellikler diliyorum mehtapcım❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı düşüncedeyim, teşekkürler sevgili Filiz...

      Sil