zikzak...

Olay olur olmaz  TV'ler ''SON DAKİKA'' flaşları ile olayı vermeye başlar..
Sosyal medya infial içeren tivitlerle dolup taşar, 
İG karanlık sayfa resimleri ile kaplanır,
acı dört bir yana yayılırken,
hemen yayın yasağı haberleri başlar,
internet hızı düşer,
(Şaşırtıcı olarak bu sefer)
bir günlük yas ilan edilir, TV'lerde programlar yarıda kesilir.
Güvenlik zirveleri toplanır, can kayıpları açıklanmaya
başlar.  Spikerler siyahlar giyer ..
Ertesi gün ;


Osmangazi Köprüsü açılır.
Kenan Sofuoğlu sabah saat 5 de , 400 km hız ile rekor kırarak köprüden
ilk ve en hızlı geçen olur.
Akşam Devlet erkanı açılış yapar, Kenan Sofuoğlu'nun bir kez daha nasıl geçtiğini
canlı canlı izlerler, alkışlarlar, hayret ederler..
Sonra kendileride köprüden geçerler..
Köprünün yaklaşık 120 TL olacağı konuşulan ücretinin Şeker Bayramı süresince
alınmayacağı duyurulur.
İftar yapılır, oruçlar açılır , mutlu güvenli görüntüler içerisinde pozlar verilir..
 
Bir yerlerde ateş düştüğü yeri yakarken,
hayat kaldığı yerden devam eder..
 
 
 


8 yorum:

  1. Hayat istenilen yerden devam eder maalesef ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama hep onların istediği yerden devam etmesin ki...

      Sil
  2. Renk renk balonlar, kırmızı, pembe konfetilerle güle oynaya açılış resmini gördüm az önce, 44 kişi öleli daha 1 gün geçmiş! Yuh ! Kusasım geldi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de selfilerini gördüm dün medyada ,vay be...

      Sil
  3. Konfetiler yağar baştan aşağı. Bir mutluluk, bir mutluluk! Ülkede bir gün önce büyük bir terör olayı yaşanmışken yapılan bu sevinçli açılışı kınıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılışı tv karşısında beklerken yazdığım bu satırları , acaba bende mi bir tuhaflık var , bak siyahlı spikerler nasılda neşeli sunuyor dedim , sonra baktım benle aynı taraftan gören gözler varmış.Ben de kınıyorum.

      Sil
  4. Eskiden savaşlar çıkarmış, bilirmişsin neyle karşı karşıya olduğunu, şimdi belaltı vuruyor herkes. Toplumca ne olduğumuzu şaşırdık. Kukla gibi oynatılıyoruz :(

    YanıtlaSil