SOLACE




Oyuncularına bakarak film seçtiğim doğrudur.
SOLACE de Anthony Hopkıns ve Colın Farrel oynuyor.
Ancak Colın Farrel neredeyse filmin ikinci yarısına sahnede yerini alıyor..
Bir seri cinayet filmi. Psişik yeteneklere sahip bir doktor olan John Clancy
kızının zamansız ölümüyle kendini inzivaya çekmişken ,
bu seri katille baş edemeyen genç FBI dedektifi ve ortağı ondan yardım isterler.
Doktor kızına benzettiği polise yardım etmeye karar verir. Ancak karşılarında
hiç ummadıkları kadar bilinmezliklerle dolu bir katil vardır...
SOLACE üzüntüyü hafifletme, teselli etme anlamında kullanılmış..
Filmi izleyince ;
ay böyle de teselli mi olur.. brrr... deyip, tüyleriniz diken diken olabilir..

                                    
Evde sinema izlemenin keyfide bir başka oluyor...Yalnız Anthony de çok yaşlanmış
hakikaten..

3 yorum:

  1. Hopkins çok müthiş bir oyuncu, çok seviyorum ben de Mehtap'cığım, Zoro'da Zoro'nun babası rolünde, Amistad'da yargıç rolünde muhteşemdi. Her rolün adamı, rahmetli Anthony Quinn kadar severim. Ne ilginç ikisinin de ismi aynı. Film belli ki, çok sürükleyici. Tanıttığın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Film tam benlikmiş izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim. Bayram sonrası hemen izleyeceğim. Paylaşım için teşekkürler. Güzel bir Bayram dilerim.

    YanıtlaSil