RECEP İVEDİK

Geçen gün güzel bir AVM de gezerken sinemaya girelim dedik.
Çoğu yabancı ,bir çok film oynuyor.
 Gösterime girdikten ilk 5 gün sonra 2 milyona yakın izleyici ile rekor kırmış Recep İvedik5 filmi,
 3 Salonda birden oynatılıyordu. Rekora katkımız olsun deyip bizde girdik.
Recep İvedik'e ben çok gülüyorum, özellikle bazı sahnelerinde  salonca kahkahadan kırıldık.
Bu film ve bu karakter hakkında gerekli gereksiz pek çok olumsuz yorum yapılıyor ,lakin salon
gayet doluydu, film bittiğinde insanlar yüzleri gülerek salondan ayrıldı.
Recep karakteri tipleme olarak ''iğrenç'' görülebilir ama bu flmi seyredenleri ''tü kaka'' yapmak
neyin nesi, anlaşılır gibi değil.
Üstelik bu tip  yani ''Recep'' tipli insanlar trafikde, caddede, TV lerdeki yarışmalarda,
sokakda, yaşadığımız apartmanlarda yok mu?
Alıcı gözüyle bir bakın , bin beterine rastlarsınız.
Recep İvedik sadece bu tip insanların, komediye dönüşmüş hali .
Etrafımız bu tip örneklerle dolu olduktan sonra Şahan Gökbakar,
Recep İvedik 6 yı da çevirirse şaşmayın.




3 yorum:

  1. Merhabalar.
    Her ne kadar gerçek hayattan yansımaları ihtiva etse de, bu tür filmleri izlemeyi hiç sevmemekle birlikte; gerçekleri yansıtması noktasında, eleştirmenin de haksızlık olacağı kanaatindeyim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Ben Recep karakterini sevmiyorum ama filmleri komik orası bir gerçek. Hiçbir filmini sinemada izlemedim, tvde denk geldikçe baktım, buna da gitmem sanırım. 🙂

    YanıtlaSil
  3. Valla ben de sevmiyorum ama o kadar gergin ve huzursuz bir ülkede yaşıyoruz ki arada böyle kaçamaklar yapmak gerek. Çok iyi yapmışsınız gitmekle.

    YanıtlaSil