vezir parmağı


Osmanlı döneminde köyün erkekleri , gittikleri savaşlardan dönemeyince erkeksiz kalan köy kadınları Sadrazama haber salıp erkek isterler. Konuyla ilgilenen sadrazam ,Müstesna baba adlı hizmetlisini bu işle görevlendirir. Müstesna baba farklı memleketli beş hamalı seçer.Savaşa götürüyorum sizi diye kandırıp , erkeksiz kalan köye düğün dernek kurmaya doğru  yola çıkarlar. Bu arada köydeki kadınlara, Sadrazamdan haber geldiğini duyan Kadı efendi de olaya müdahil olup damat adayı olmaya kalkınca işler karışır.

Mahsun Kırmızgül'ün tüm filmlerini izledim.Özellikle ''Mucize '' çok beğenerek izlediğim bir sinema filmiydi. Vezir Parmağı  piyasaya çıktığından beri aşırı tepki alıyor. Nedenini merakımdan filmi seyredelim bakalım dedim. Sonuçta düşüncem odur ki;

Mahsun kardeş, bu sefer zülfüyare fazlaca dokunmuş.

1 yorum:

  1. Görmedim filmi ama niye tepki çekmiş anlamadım valla. Konu da çok komikmiş:)))
    teşekkürler Mehtap'çığım.

    YanıtlaSil