gözler kitap satırlarında;huzursuzluk..


Bazen tam bir paylaşım hazırlıyorum ,
sonra bir şey oluyor gündemde tüm hevesim kaçıyor.
Öyle boş boş kalakalıyorum.
Sonra hayat seyrinde akıyor usul usul.
Bir kitap bitiriyorum o sırada.
 Hem kitabın konusunu düşününce hem de bu savaş ve şehit olaylarını haberlerde izleyince ,
diyorum ki
iflah olmaz bir düzence sarıp sarmalanmışız.
Bak işte  Mardin'li Hüseyin ,Meleknaz'a aşık olmuş.Nereden bilsin, bu aşk onu nasıl bir nedenle   ölüme sürükleyecek.
nereden bilsin ,'Hem iyinin hem kötünün bir arada olabileceğini' 
İnce bir kitap lakin anlattıkları çok çok ağır.


Epeydir kitap okumuyordum. Livaneli'nin yazdığı Huzursuzluk'la,   yine kitap sevgim depreşti:)
Yaz da geldi ,sıcak havaların en keyifli yanı uzun günlerin, bol bol kitap okuma zamanı yaratması.

5 yorum:

  1. Livaneli müziği iyice bırakıp yazarlığa meyletti sanırım. Henüz hiç kitabını okumadım ama bunun konusu ilginç geldi. Bazen öyle olur Mehtap, günümüz, saatimiz birbirine uymuyor:( e ülkenin hali de malum etkiliyor insanı:(( Çok teşekkürler tanıttığı için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadığım çok az kitabı kaldı .Dilini, hikayelerini ,anlatışını seviyorum.Kesin tavsiye ediyorum okumanı.Bana göre en az müziği kadar güzel yazıyor.

      Sil
  2. Ah o ilk satırlara öyle katılıyorum ki! Muhakkak hevesimizi engelleyen bir şeyler yaşanıyor:( Allah herkese huzur versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel ayda edilecek en büyük dua ''Huzur'' galiba..Sevgiler..

      Sil
  3. çok şahane bir kitap
    kanayan yaraya parmak basmış
    http://mavianne.blogspot.com/2017/04/zulfu-livaneline-huzursuzluk-uzerine.html
    keşke sorularımı yanıtlasaydı Livaneli

    YanıtlaSil