haziran, en sevdiğim...

Aman efendim ne güzel püfür püfür esen efil efil bir Haziran ayı geçiriyoruz.
Bu da not etmeden geçilecek bir şey değil.
Blogumun yapraklarına kayıt olarak
 belirtirim ki son yıllarda İstanbul'da yaşadığımız
en serin Haziran ayı  ki neredeyse yorganları kaldırıp pikelere geçtiğimize pişman olacağız.
Bir yayla havası ki ara sıra çiseliyor arada dolu bindiriyor, (Camlar yeni silinmiş umurunda mı??)
Kimileri bu durumu Mübarek Ramazan ayına bağlarken kimileri çok çok sıcak geçecek bir yaza bağlıyor.
Lakin zaten kaldı elimizde bir Temmuz bir Ağustos.
Ağustosun zaten 15 i yaz 15 i kış derler  .Neyse yaz mevsimini hemen bitirmeyeyim,
çünkü kısmetse bir tatile çıkmak lazım.. Biraz İstanbul'dan uzaklaşmak,  kafa dinlendirmek lazım.
Daha zaman var gerçi, olsun hayali de güzel tatile çıkmanın.
 Balkon güzelim , her sabah muhteşem kırmızı bir çiçek vermeye başladı.(maşallah)
Bu Japon gülü.
Yerini pek sevdi , kışın budasak da baharda coştukça coşuyor.Birkaç kez budanmışlığı var,
tatile gidince susuz bırakılıp kurumuşluğu var,
lakin inatla direnip her seferinde daha da dallanıp budaklandı.Yirmidört saatlik ömrü var ,
sonra kuruyup düşüyor kendiliğinden.



Bir çiçeğe bakıp ta mutlu olanlardanım ben,
bu ne kafası diye düşünler olabilir ama güzel olan mutluluk veriyor işte.

Bayram öncesi bu çiçek size ,
benim gibi çiçeğe bakıp gülümseyenlere Güzel günler diliyorum , canı gönülden.


10 yorum:

  1. Aynen size katılıyorum. Bir çiçeğe ,ağaca ,otai kuşa bakarak mutlu olanlardanım.
    İyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslıyız bence sanırım herkes yapamıyor:))

      Sil
  2. Japon gülüne bayıldım, rengi de, biçimi de nefis, maşallah. Ya sorma burası buz gibi, pike filan hak getire, yorganı sanırım hiç kaldırmayacağım. Zaten çok üşeyen insanım hala kazakla dolaşıyorum evin içinde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buarası da öyleydi de bugün ben böyle yazınca bana inat bir ısındı ki pişirdi bizi.

      Sil
  3. Bizde de vardı japon gülü, bazen iki gün kalırdı çiçeği ne mutlu olurduk :)

    Lisede falandım sanırım anneannemle babaannem işte haziran da geçti kışa ne kaldı diye sohbet ediyorlardı, ne komik gelmişti halleri, şimdi bakıyorum ben de aynı moda girmekteyim. Yakında günler kısalmaya başlayacak diye üzülürken yakaladım kendimi geçen gün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle maalesef genç zamanlarda yağmurmuş çamurmuş bize neydi ki..
      Hayat hep bahar ve günlük güneşlikti zaten..

      Sil
  4. Merhabalar.
    Malumunuz 21 Haziran'da gün döner. Yani günler artık kısalmaya başlar. Haziran ayını ben de çok dikkatli takip ederim. Ben Haziran ayını yıllardır, hemen hemen her günü yağışlarla geçen serin bir yaz ayı olarak hatırlıyorum.

    Görselini paylaştığınız balkon bahçeniz de çok güzel görünüyor. Gerçekten etkilendiğimi itiraf etmeliyim. Bir günlük ömrü de olsa, bu Japon gülünü pek sevdim doğrusu. Her canlının bir ömrü yok mu zaten!?.

    Mevsimler değişti artık, korkmayın Temmuz-Ağustos ve Eylül ayları çok sıcak geçer. Yani en azından, bir bahar ayı olan Haziran gibi olmazlar.

    Çok güzel duygularla desteklenmiş, okunası bir paylaşım olmuş. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Yaklaşmakta olan mübarek Ramazan Bayramınızı kutlar; tüm sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim.

    Selam ve dualarımla birlikte en GÜZEL'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  5. Güzel yorumlarınız için teşekkürler Recep bey.Size de güzel bir bayram diliyorum, selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Sizin balkona bahar bir çok çiçekle gelmiş, çok güzel çiçekler tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beton binalar arasında, birkaç çiçekle balkonda ,kendime yer açmaya
      çalışıyorum.Teşekkürler.

      Sil