momo


 Momo ,hem gençlere ,hem yetişkinlere hitab eden, zaman üzerine yazılmış, masal gibi anlatılmış bir roman. Momo isimli küçük bir kızın,insanların tüm zamanını çalan duman adamlarla mücadelesini anlatıyor. Momo zamana esir olmuş dostlarını kaplumbağa Kassiopeia ve Hora ustanın yardımıyla zamansızlıktan kurtarmaya çalışıyor.
Zevkle okuyacağınız romanın yazarı Michael Ende ,1929 yılında dünyaya gelmiş dünyaca ünlü bu kitabıda 1973 yılında yazmıs.
Dilimize ,Almancadan çevirisini Leman Çalışkan (1922-2005) yapmış.
Eser 40' dan fazla dile çevrilmiş 7 milyonun üzerinde okura ulaşmış.
Bu aralar ne okusam diyorsanız,tavsiye ederim..

20 yorum:

  1. Bu kitap alınacaklar listemde, meraktayım :)

    YanıtlaSil
  2. Geçen sene spor yaparken, yürüme bandında kulaklığımla dinlemiştim Momo'yu. Aslında sesli kitap tercih etmem. Hattâ ilk ve tek kez oldu diyebilirim. Ama o ara, spor yaparken çok iyi gelmişti. Birisi YouTube'de seslendirmiş sağ olsun. Momo iyidir, tavsiye edilesidir.
    Sevgiler Mehtap...

    YanıtlaSil
  3. Ben de geçenlerde okudum çok beğendim. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar ünlü olduğunu bilmiyordum, bayağı da yaşlı biriymiş, konusu çok ilginç okumak isterim. Eline sağlık Mehtap'cığım. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Kısa bir içerik olmuş kitap hakkında daha uzun içerik yazmalısın bence.

    YanıtlaSil
  6. Bu kitaba başlamıştım, sonra kenara koydum bekliyor hala... Sanırım o an vakti değildi, belki alırım tekrar elime...

    YanıtlaSil
  7. Kitabevlerinde sürekli karşıma çıkıyor ama okumadım. Güzel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
  8. ne çok karşıma çıkıyor bu aralar bu kitap.. listeme ekledim.

    YanıtlaSil
  9. momo'yu okumadım ama okumak isterim tabii..✔🙂

    YanıtlaSil
  10. Yeğenimin tavsiyesiyle ben de okumuştum bu kitabı.Güzel öğretiler var içinde.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Tavsiyeniz için teşekkür ederiz efem

    YanıtlaSil
  12. Ótima resenha gostei da dica , obrigado pela visita e bom final de semana.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil
  13. Okumak istediklerim arasında..

    YanıtlaSil
  14. en sevdiklerimdeeen canım momoooo :)

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar.
    Kitap üzerine yazılmış inceleme, araştırma ve tanıtım yazılarını büyük bir keyifle ve zevk alarak okuyorum. Ancak iş kitabın tamamını okumaya gelince yan çiziyorum. Bir çeşit okuma tembelliği işte. Kitap tanıtımı için teşekkür ederim. Kitabın Almanca'dan çevrildiğini okuyunca aklıma geldi;benim yabancı dilim de Almanca'dır. Ama üzerinde devamlı durmadığım için unuttum sayılır. Biliyorsunuz nankör olan konulardan biri de yabancı dildir. Üzerinde durmazsanız çabuk unutursunuz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  16. Geçen yıl kızım 7.sınıftayken Türkçe dersi için okumuştu. Benim de okuma listemde. En kısa sürede okuyacağım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Konusunu, kapağını ve ismini çok sevdim, en kısa zamanda okumalıyım :)

    YanıtlaSil
  18. Listemde ama sira gelmedi 😊

    YanıtlaSil
  19. Kesinlikle okumaya değer kitaplardan. Takipçilerinize bende tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil