Bayram Tebriği


 2022 Haziran ayı unutulmayacak hadiselerle dolu geçti benim için. Çok üzüldüm, çok bunaldım, çok şaşırdım tüm duyguları en uçlarda yaşadım. Nasıl geçti, anlamadım.Sonra Temmuz bir hızla geldi, tıpkı sahile vuran bir dalga gibi bazı şeyleri alıp, silip  geri götürdü. Herşeye alışan, bünye yaşananları hazmetmeye çalışıyor. Bilmem nerde duyduğum bir örnekteki gibiyim; Yolu geçtim ,navigasyon yeni rota oluşturuyor. 

2022 Temmuz umarım güzel şeylerle gelir. 

Yılın ikinci dini bayramı Kurban Bayramı başladı. Bu yıl niyetimizi bambaşkaydı, hayalimiz başka yerde olmaktı.Şu an evdeyiz. Bayramın ilk günü, sevgili okuyucular Kurban Bayramınız kutlu olsun. Neşeli, afiyetli, sıhhatli geçsin. 

Bakalım kısmetse biz de yarın yola çıkacağız. Şehirlerarası tatil göç trafiği biraz rahatlamıştır, diye umuyoruz. Bundan sonra telefondan yazabilirsem yazacağım, yoksa biraz mola olacak.

Şimdilik hoşça kalın, güzel günler bizimle  olsun.


19 yorum:

  1. Bayramınız mübarek olsun. Biz de eşimin köyüne geldik. Tabi aklım yaklaşan sınavda olduğu için pek odaklanamıyorum hiçbir şeye. :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir tatil dilerim. Dün çıkmamakla iyi etmişiniz. Biz perşembe döndük, yollar kalabalıktı o gün bile.

    YanıtlaSil
  3. İyi bayramlar ve çok güzel bir tatil diliyorum.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  4. iyi bayramlar, iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  5. o zaman neşeli huzurlu geçsin bayramın :)

    YanıtlaSil
  6. İyi bayramlar iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  7. Bayramınız mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Geçmiş Bayramınız mübarek olsun. :)

    Momentos'un radyo programında sizden bahsetmiş. :) Bloğunuzu daha öncesinden takibe almıştım ve BLoG LisTeM sayfama eklemiştim...

    Bu arada bloğuma çaya beklerim çay bedaveeee :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar.
    Güzel günleriniz olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. Çok kişi için tuhaf bir yaz oldu bu yaz. Umarım şimdi daha iyisindir Sevgili Mehtap. Sadece selam vermek istedim.
    Kocaman sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Bu paylaşımı kaçırmışım. Bayramda gerçekten ben de ailece çok yoğunduk. Haziran ayının iyi geçmediğinden bahsetmişsiniz. Efendim, zaman zaman hepimiz böyle şeyler yaşıyoruz. Ancak bunları bir yerlerde paylaşmak gerçekten insanı biraz da olsa rahatlatıyor.
    İnşAllah bundan sonra güzel günleriniz olur. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  12. heeey ne zaman dönüyon blogunaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Ooo ...Mehtap, ta Temmuz'dan beri yeni yazı yazmamışsın. 2022 benim için de çok berbat bir yıl oldu. Yani bir ara belki bloğumda bile yazarım. O kadar berbattı...inşallah 2023 senin için de, Atatürkçü, korkusuz tüm blogdaşlarım için de ve o arada benim ve küçük ailem için de ve tabii ülkemiz için de çok güzel olur. ♥

    YanıtlaSil
  14. Umarım 2022 biterken size çok güzel sizi mutluluktan ağlatacak sürprizler yapar :)

    YanıtlaSil