alacakaranlık kuşağı gibi , vahh ANKARA vahhh...

sabah dinlemeye korktum radyoyu şehit sayımız artmış mıdır diye,
nasıl bir hale geldi güzel memleketimiz,
Devlet mahallesine, Ankara'nın kalbinde bomba patlatıyorlarsa,
neresi güvenli,
Ha bre Zirve toplayın siz, neyi çözüyorsunuz,
akşam evine ulaşacak,
kimbilir neler düşünerek servisine binmiş,
sadece işini yapmış evine varmak, çoluğuna çocuğuna gitmek derdinde
olan insanları şehit etmek,
bu nasıl bir hain pusudur,
bu savaş değil,
bu alçak, acımasız ,korkak bir tuzak..
ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM ŞEHİTLERİMİZE,
BAŞTA AİLELERE OLMAK ÜZERE HEPİMİZE SABIRLAR DİLİYORUM.
bilmiyorum Türkiye üzerinde dönen dolaplar bitecek mi ,
sanmıyorum ama umut etmek istiyorum..
üzgünüm...


11 yorum:

  1. Mehtap'çığım şimdi ekranlara çıkan malum iblis şahıs ve yardakçıları KENDİLERİNDEN BAŞKA herkese kabahat bulacaklar, fotoğraflar yalan söylemez daha bir, iki yıl önce Barzani ile elele, kolkolaydılar. Saldırıyı yapan Suriye Kürt'düymüş. E 2 milyon Suriye Kürd'ünü 3 milyon Euro için bayıla bayıla içeri alan da bendim zaar!!!! Allah bunlara oy verenleri kahretsin diyorum artık. Bunları kahretmese de olur. Oy atanlar kahrolsa yeter...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma Müjde onlarda bizim gibi lanet edip kınıyor, birisi demiş ne güzel''biz lanetliycez siz engelleyeceksiniz'' Misafir diye aldıkları Suriyeliler Truva atı misali bizi daha ne kadar hançerleyecek.

      Sil
  2. Dün Ankara ya bugün .......... :(((((((

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin. Bugün de 6 şehit var Diyarbakır'dan. Her gün şehit bu ne zamana kadar sürecek. Şehitlerin ailelerine sabır diliyorum. Yazık o kadar ölen insana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hiç birimiz güvende değiliz, Allah yardımcımız olsun. Savaş olsa cephede olur bilirsin savaştasın ama savaşın dışında yaşadığın yerde kalleşçe öldürülüyorsan bu savaş bile değil..

      Sil
  4. Sözlerim tükendi...... İçim yanıyor her gidenin ardından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emekli olduğum Vakıfbank 'da da henüz stajyer memur olan gencecik bir kızımız saldırıda vefat etmiş, öğrendim ,içim bir kez daha yandı..

      Sil
  5. Ankara da yaşanan olaylar gerçekten büyük bir devlet açığıdır.

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin . Çok üzgünüz canım tanımasakta içimiz çok yandı. Nur içinde yatsalarda onlar evindeki yatakta yatmayı hak ediyorlardı :(

    YanıtlaSil