İstanbul pek bir sulu ve somurtgan..

Bir sıkıntılı havadır ki sormayın,
kara kara bulutlar, yağmur bıraksam mı bırakmadan geçsem mi diye dolanıyor..
Serin mi serin üstelik..
Şöyle güllerin mevsimi Mayıs ayındayız, pırıl pırıl güneş yüzünü
göstersin , bahçelerin, balkonların tadı çıksın isterdik..
Çiçeklerim de güzel açtı, artık havalar ısınınca  bir balkon keyfi yaparız
diye düşünüyorum ;

Japon gülüm ikişer üçer açar oldu bu bahar(tü tüü tüü maşallah)
bu da salkım sardunya , bir parlak yaprakları varki sanki cila sürülmüş.Saldı kendini,
çiçeğide şarap rengi ama kendilerini bir kez açmışken görme şerefine nail olduk.
Bu benim güzel ,uykucu, mor yonca'm. Güneş  kavuşur kavuşmaz kapatır yapraklarını,
artık ne rüyalar görürse bilmem, sabahlara kadar uyur.
 Gündüzde leylak rengi minik çiçekleri ile salınır.
Bu da  yaprak güzeli, çok da güzel açar..
En sona  çılgın açan begonyalarımı sakladım ki
sizlerin de günü haftası böyle renkli geçsin, içinizde çiçekler açsın..


8 yorum:

  1. Maşallah ne güzeller onlar öylee, doğanın mucizelerini görmek için uzağa gitmeye gerek yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etrafımızda doğa namına çok şükür deniz var ama yeşillikte görmek isteyince balkona çıkıp çiçeklerimle ilgilenmek güzel oluyor.

      Sil
  2. Maşallah bayıldım çiçeklere hele hele kırmızı olanlara:)))nazar değmesin, burası da soğuk, şakır şakır yağmurlu dünden beri:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o japon güllerime bayılıyorum, boyu nerdeyse tavana erecek birde .Sanırım çoğu yerde yağış var bugünlerde..

      Sil
  3. Maşallah hepsine, doğa nasıl da her yerde insana mutluluk veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet insan eliyle yapılan hiç bir şey bu güzellikte olamıyor..

      Sil
  4. Çiçekler ne güzel:))) Benim sardunyam kış donunda öldü yeniden dikecektim güya kaldı bu yıl..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin tarlanız yeter ama biz böyle balkonlarda çiçek yetiştirip göz şenlendirmeye çalışıyoruz Sevgili Saadet:)) Sardunya bende çok kuruttum ama bu cins güzel tuttu..Sevgiler..

      Sil