kış menekşesi


 

 doların alıp başını gittiği, kriz geldi söylentilerinin ayyuka çıktığı, kar yağışı'' Balkanlar üzerinden
 şu gün geliyor çığırtkanlığı yapıldığı ,soğuk sislerle kaplı bir İstanbul kasım ayı sabahına daha uyandık. Savaş zaten kapımızda sürüyor,her gün içimizi acıtan haberler, itiş kakış.Daldaki kuş gibi
'çıt' sesine havalanıyor yüreklerimiz.
Bunlar benim balkona yeni ekilen çiçeklerim. Bir sürü üzücü şey arasında güzel bir şey paylaşmak adına resimledim. Neyin doğru neyin yalan olduğu karışmışken, bari evlerimiz başköşelerimiz riyadan uzak , huzurlu , mutlu ,neşeli olsun.
Sisli puslu da olsa güneşli havaların tadını bol bol çıkaralım.

12 yorum:

  1. Hayat sıkıcı olsa da içimizde madem ki umut var o halde umudu yeşertmeliyiz. Çöplükte de gül yetişir ve onun besini gübredir. Gül sevdiğim en güzel çiçektir; kokusu ruhumu okşarken dikeni yüreğime batar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya böyle bir yer zaten iyi ile kötü , güzelle çirkin yanyana olabiliyor. Hep güzel ve iyiyi görebilmek umuduyla.

      Sil
  2. En sevdiklerimden , bu hafta bende dikeceğim inşallah. Tüm kış keyif versin size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasvetli havalarda renkli çiçeklere ihtiyacımız var.Teşekkürler.

      Sil
  3. Ben de dikeceğim bu menekşelerden, kışın rengârenk beni mutlu ediyorlar. Ruh sağlığımız açısından kendimize iyi gelecek şeyleri yanıbaşımızda tutmak gerek aksi halde çıldırmak işten değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi tam zamanı, seralara yeni gelmiş hepsi yeşil ve goncalı.

      Sil
  4. Çok da iyi yaptınız. Olumsuzluklardan bıktık artık, arada nefes almak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık yuvalarımızda huzur varsa ne mutlu bize.Yoksa toplum almış başını gidiyor.

      Sil
  5. Çiçek dikmekle çok iyi yapmışsınız. Bu sabah camdan soğuk yağmurlu havaya bakıp önceki yıllarda üşenmeyip diktiğim çiçek soğanlarından bulup tekrar diksem mi diye düşündüm. Ama menekşe hiç düşünmemiştim. İnşallah bu düşüncemi sizi gibi hayata geçirebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık havaya soğuğa dayanıklı olduklarını düşünüyorum.Menekşe güzel narin ama dayanıklı.

      Sil
  6. Yav bu mevsimde nasil güzel seyler bunlar böyleee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi yerlerini de sevdiler pek bir güzeller.

      Sil