House of cards



Geçen yaz House of Cards'ın ilk sezonu izlemiştik, sonra bizim televizyonlarda yerli diziler başlayınca ara verdik.
Bu yaz tatil dönüşü devamını izlemeye başladık .House of Cards  bir Netflix dizisi, 5. sezonda. Başrollerinde Kevin Spacey ve Robin wrıght oynuyorlar. 2013 den günümüze kadar Amerikan seçimlerindeki entrikalar, dönen dolaplar hırslı politikacı Frank Underwood ve eşi Clair Underwood üzerinden anlatılıyor.
Kevin Spacey ve özellikle Robin Wrigt ın oyunculuklarına diyecek yok. Frank ve Clair
adeta bir takım  gibi alt basamaklarda uğradıkları haksızlıkların sonunda, ne yapıp edip hatta görevdeki başkanı yerinden ederek Amerikan Başkan ve başkan yardımcısı koltuğunu kapıyorlar.
Bu arada harcanan insanın haddi hesabı yok tabi. Gizli dosyalar, cinayetler, tehditler
yani ''aşkta ve savaşta her şey mübahtır'', diye ,her türlü hile ile yollarında yükselerek, ilerliyorlar.
Kevin Spacey ve Robin Wright bu dizi ile Altın Küre ödülü,
yönetmen David Fincher Emmy ödülü kazanmışlar.
Politik drama türü dizileri seviyorsanız bence en baştan izleyin.






Not:Kendisini iyi pazarlayan bir ülke şu Amerika, hemen her tip ve konuda film ve dizide
''Tanrı Amerika'yı korusun'' diye bir cümleyi araya sıkıştırmayı hiç ihmal etmiyorlar.Son izlediğim
filmlerde bu çok dikkatimi çekiyor.Belki eskiden de vardı.Bilmiyorum .
Bizim film ve dizilere de ülkemiz ile ilgili böyle cümleler ilave etseler ya.
Allah'ım güzel Türkiye'mizi korusun..(her daim dileğim)


4 yorum:

  1. Bir kaç bölüm izlemiştim. sonra araya başka şeyler girdi, izleyemedim. Çok sevmiştim. tekrar devam etmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonraki bölümler ilk sezonlardan daha entrikalı, nasıl bitirecekler merak ettim.

      Sil
  2. Duana canı gönülden "amin" diyorum. Hep vardı ben cocukluğumdan beri farkındaydım "Tanrı Amerika'yı korusun" cümlesi ve ne kadar başarılı bir beyin yıkama aslında. Biz de yapalım niye yapmıyoruz ki sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sübliminal mesajlar veriyorlar da bu artık alenen verdikleri bir mesaj olmuş.

      Sil