yeni eğitim öğretim yılı

Twıtter 'da dolaşan bu özet bilgi paylaşımını görünce ,bende bloğa bir not olarak düşsün, dedim.
''Yeni'' kelimesini ;
acaba yeni bir dönem olarak ,önümüzdeki dönem olarak yani zamanla bağlantılı bir kelime olarak değilde, sık sık değiştirip yenileme ,bozup başka bir modele geçme olarak mı anlıyorlar, saygıdeğer yöneticiler.
Benim çocuklarım SBS dönemi çocuklarıydı,onlardan önce OKS'ciler vardı
 sonra TEOG' cular yetişti, bakalım çocuklar şimdi nasıl bir sınav sistemi ile karşılaşacak.
Allah kolaylıklar versin, analara, babalara ve öğrencilere.
Yeni eğitim ve öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun..

12 yorum:

  1. İnşallah sistem düzelir bir gün :)

    YanıtlaSil
  2. Eğitimin içler acısı halleri..

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar karışıklığın içinde çocuklardan yüksek başarı beklemek biraz ütopik kalıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eğitim sistemi zaten Başarılı olmak değil, olmamak için hazırlanıyor gibi.

      Sil
  4. Bu sistem kolay kolay düzelmez gibi geliyor bana. :( Maalesef her geçen gün daha kötüye gidiyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.Bozmak o kadar kolay ki. Bir de şu var galiba 'Düzeltmek'mi istiyorlar yoksa 'Bozmak' mı hatta yok etmek mi.Şüphe duyuyorum.

      Sil
  5. Sürekli degisiklikler. Arada kalan hep çocuklar oluyor 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tepkisiz toplum olursak işte, biri bir şey der, herkes de onu yapar.Öylesine gider durur hayat.

      Sil