Misafir

Dün Fena sıkıldım akşama kadar;
İki paket cıgara bana mısın demedi;
Yazı yazacak oldum sarmadı;
Keman çalacak oldum ömrümde ilk defa;
Dolaştım,
Tavla oynayanları seyrettim,
Bir şarkıyı başka makamla söyledim.....

Bende bu şiirdeki gibi sonunda misafirliğe değil ama klavye başına geldim.
Baktım Google Orhan Veli Kanık için doodle hazırlamış.Orhan Veli Kanık'ın
104.yaş günüymüş. Şiirlerini çok severim.
Açıp kitabı Orhan Veli şiirlerinden okudum bu sabah:

Sizin İçin;
Sizin için insan kardeşlerim,
Herşey sizin için,
Gece de sizin için,gündüz de;
Gündüz gün ışığı,gece ay ışığı;
Ay ışığında yapraklar,
Yapraklarda merak;
Yapraklarda akıl;
Gün ışığında binbir yeşil;
Sarılarda sizin için ,pembeler de....

Herşey sizin için..



Gününüz aydın olsun.
Bu gece Miraç Kandili aynı zamanda.
Hepinizin kandilini kutluyorum..


8 yorum: