iyilik,sağlık

Bu hafta sağlık sorunları ile geçiyor yok yok geçti,diyeyim ,geçsin gitsin. Yanlış teşhis ile gereksiz yere iki çeşit antibiyotik yüklenen sevgili hastam ilaçları bırakınca kendine geldi. Baştan yapması gereken bir tahlili,en sona bıraktığından yanlış tedavi uygulayan, iki gün bizi telef eden doktoru protesto ediyorum. Üstüne üstlük sekreterinin sattığı ... marka probiyotigi almamızı önermesinden hiç bahsetmiyorum protestomda. Biz canımız derdinde, o probiyotik derdinde.
Neyse ,iyi olduk şükür.

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun diyorum, doktorun böylesini ben de protesto ediyorum, darısı başıma diyorum iyileşmek istiyorum artık, ben de mr çektireceğim ağrılarım geçmiyor....:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da geçmiş olsun Müjdecim.İhmal etme, doktora görünmeden olmuyor yine de..Teşekkürler..

      Sil
  2. Hay Allah çok geçmiş olsun, sağlıklı günler dilerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. doktorun bi bildiği vardır herhalde 💰💸😀 çok geçmiş olsun efenim..🙂

    YanıtlaSil