biraz sahil havası

Özlemedik desek, yalan olur.

Balkondan bakıp bakıp iç geçirmedik, desek ,inanmayın.
O mavilikler gönlümüzü çelmeye çalışmadı mı? Gidip gidip ,dolaşan zabıtaları görüp,karşı kaldırımdan gerisin geriye dönmedik mi:) saklasam ,olmaz.
Ya o sarı olay yeri bantlarını yırtıp geçsek,uzun uzun iyot kokusunu genzimize çeke çeke yürüsek, diye gönlümüzden fesatlık bile geçirdik,yapmadık.
Ve sonunda  işte bekleyen derviş muradına ermiş.
Bu hafta sonu ,yani haziranın ilk pazarı ,aylardan sonra ilk kez sokağa çıkma kısıtlaması yok. Hava tam bir yaz havası ,maviliklerle buluşmanın tam da zamanı.
Sahiller  serbest, üstelik ''Dumansız sahil'' Mangalcılar elveda,merhaba piknikçiler,evde yemek hazırlayıp gelenler,termosdan çay kahve içenler,rejisör koltuk- katlanır masacılar, yerlere kilim serip yayılanlar,semaverciler,çekirdek çıtlayanlar,bisikletle gezenler,koşanlar,yürüyenler,motosikletli çay-kahve satıcıları, baloncular,pamuk şekerciler,sandalcılar..
Sahiller yine şen şakrak.Kedicikler yalnızlıktan kurtuldu.

29 yorum:

  1. Fotoğraflar harika.

    Gerçekten de çok özledik doğayı, bütün renkleriyle.

    Diğer yandan, vakalar azalsa da yine de tedbiri elden bırakmamakta fayda var.
    Sevgiler selamlar 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu kış çok uzun geldi herkese.Umarım yaz keyifli,renkli geçer.Sevgiler.

      Sil
  2. Bayramdaki 4 gün haricinde bizde yasak yoktu. Adının 'yasak'' olması bile psikolojiyi etkiliyor tabii. Satırlarınızda hissedilen mutluluk bunun kanıtı:) Haftada 1 kez tenha yollardan doğaya, köy yollarına doğru yürümeli diyorum ben. Her türlü önlemi alarak. Alışveriş vb durumlarda da kesinlikle mesafeyi koruyarak. Çıkmadan olmuyor. Fotoğraflarınızdan deniz havası aldım, sizin adınıza ben de mutlu oldum. En kısa zamanda tam özgürlüğe kavuşmamız dileğiyle. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür olmak gibisi var mı? Şükür halimize.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Ben de bir sabah Can'ı erken kaldırabilirsem geleceğim o taraflara :) Bu sabah için hayallenmiştim ama pazara gitmek isteğim ağır bastı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabahları çok daha güzel oluyor,öğlen sıcakta çekilmez.Akşam üzeri de şahane:)Günbatımı falan .
      Pazarsızda olmuyor ki canımcım evdekiler yemek bekliyor:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yok tercihimiz sadece yürüyüş,pikniğe gidecek olsam sanırım ormanlık alanları tercih ederim:)

      Sil
  5. Ah ne uzun bir kış yaşamış gibi olduk değil mi? Neler sığdı içine.
    Ben de çok özledim maviyi.. Ve o özlemin içimde iyice depreştiği şu an, bu fotoğraflar ne iyi geldi bana, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimiz açılsın biraz dedim.karamsarlık beni de esir almıştı bu kış artık ferahlık olsun biraz.

      Sil
  6. Ya keşke sosyal mesafeyi koruyup tadını cikartabilseydik bana yine yasak gelecek gibi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok artık saldılar bizi,öyle görünüyor..

      Sil
  7. Memlektimden manzaralar Mehtap Hn. 😊
    Cok ozledim sahili, yesilligi. Su günler bitsin acısını çıkartıcam, sözüm var kendime.
    Selamlar :)

    YanıtlaSil
  8. Balonlu fotoğraf ne güzel :) insan hiç gitmediği yerlere gitmiş gibi hissediyor bazen böyle uzun zaman aradan sonra kavuşunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balonları satan çok genç bir delikanlıydı,belki 18 belki daha küçük.Ağzında maskesi, sanki ilk kez satıyor gibi pek bir mahçuptu.Umrım bol bereketli olmuştur günü.

      Sil
  9. Denizin kokusu bile iyi gelir insana. Ama biraz fazla kalabalıklaşmış sanki bazı yerler. Haberlerde izledim de fena

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz de kalabalık ama geceye nispeten rahat ve sakin. Gece sandalyesini, yemeğini hatta ve hatta nargilesini:( alan koşuyor sahile.Çok kalabalık oluyor maalesef.

      Sil
  10. Görseller harika Mehtap, içimiz açıldı. Çok teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  11. ne iyi geldi, ben en sevdiğim denizime mavime öyle uzağım ki.. daha da en az 2 ay gelemem türkiyeye, maviye.. olsun, sağlık olsun sizlerden görüyoruz denizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sağlık olsun da, uzaklar bir gün yakın olur nasılsa.Sevgiler.

      Sil
  12. Yasaksızlık 10:00 ile 20:00 arasındamış,bundan önce ve sonrakilerde yasak halen devam ediyomuş,umarız tamamen kalkar..Sahil havası iyi gelemz mi hiç,resimler bile yetiyor..😊

    YanıtlaSil