ayın ilk cuması



Matkabın ucunu duvara dayar gibi, elindeki ateşölçeri alnıma doğru uzatınca,yalan değil ,hafif bir endişe bulutu içimi kapladı.
Plastik yüz siperliğinin içinden güler yüzü  ince ses tonu; 36, 6 deyince
içimdeki sisler puf puf dağıldı.
Koridorlar tenha, tek tük personel var.Asansörde yerlere duvara dönük durulmasını telkin eden adım şeklinde etiketler yapıştırılmış. Doktorla randevu sonuçlarım gayet olumlu, içim ferahlıyor.Hafif hafif spor bile yapabilirsin diyor,
gülümsüyorum.
Kızımın çıkmasını bekliyorum. Onun da ilaçlarını yazan reçete hazır olunca hızlıca ayrılıyoruz hastaneden.Bizim yeni normal hayatta ilk gittiğimiz dış mekan hastane oluyor:)
Sağlık çalışanlarına,hastanelerde sağlıkla ilgili her türlü hizmeti yapana, canı gönülden hürmetler,saygılar, sevgiler.
****
Havanın güzelliği herşeye yansısın istiyor insan. Ruhların ve bedenlerin sağlığına ,güneşin tüm parıltısı bulaşsın. Öyle de olacak inanıyorum.

Bugün karşı binamızdaki dershanede pencereler açıldı, içeride gençlerin yeniden ders başı yaptıklarını görmek güzel umutlara vesile oldu. Yüzleri maskeliydi, sanki biraz da buruk gibiydiler uzaktan bakınca. Olsun genç onlar, umutları içlerinde hep tazedir, çabuk açar..Bu sene sınav sistemleri değişti diye hiç kimse üzülmesin hangi sene aynı düzende gidiyor ki her sene değiştirip duruyorlar zaten.
***
Bu sabah henüz hiç haberlere gözgezdirmemişken, baktım sevgili Handan sokağa çıkma yasağı var ,diye hikaye atmış instagrama.
Ay inanmıyorum ay inanmıyorum,
(Aşkın Nur Yengi 'yi andım şarkısıyla)
Bu neyin kafası kardeşler!!!!!
Hafta arası yallah yallah,
hafta sonu aman Allah'ım salgın var..

Bari çıkalım da biraz hava alalım,madem yarın çıkamayacağız,derken,asansör beklerken, kızçem kapıdan seslendi;
 "anne yasak iptal olmuş"
.......
Yürü canım, dedim yürü ,kesin biraz oksijen lazım bünyeye.









16 yorum:

  1. Özellikle büyükşehirlerde temz havaya hasret kaldı insanlar.
    Salgım bitse de gönlünce gezebilse herkes.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok artık gönlünce geziyorlar zaten Arif bey,kurallar sözde var maalesef:(
      Umarım doğru yapıyorlardır, belki de salgın anlatıldığı kadar da vahim halde değildi??

      Sil
  2. Hızla değişen koşullara adaptasyon kabiliyetimiz de gelişti bu korona sürecinde Mehtap 😊🤚.

    YanıtlaSil
  3. Sokağa çıkma yasağı kaldırıldı bu hafta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın özgürlük:) tabi kurallara uyarak(artık nasıl olacaksa)

      Sil
  4. Haydi geçmiş olsun, sevindim doktor muayenenin iyi geçmesine.

    Sokağa çıkma yasağı komedisi :D Sana mesaj atacaktım iptal olmuş diye, unuttum sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya pek hızlı bir haber trafiği yaşadık milletçe:))

      Sil
  5. İlk zamanların korkusu titizliği kalmadı artık.Herkes, maske çenesinde geziyor bizim buralarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baş üstü gözlük modasından sonra çene altı maske modası başladı:)

      Sil
  6. hehe hadi açık havada yürüyüşeee parklara deniz kenarısınaa :) geçmiş olsuun :) hastane gezmek iyi fikir kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay n'apalım herşeyi öteleye öteleye bir hal olduk) Teşekkürler canım.

      Sil
  7. Yürüyüş ve hareket kesinlikle lazım bünyelere, papates çuvalı gibi hissetmemek için. Hareket edince değil de etmeyince ağrıyor benim vücudum, korona günlerinde bunu öğrendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demiş büyüklerimiz;işleyen demir ışıldar..oturunca pas tutuyor kemikler tabi..

      Sil
  8. Geçmiş olsun muayenenin iyi geçmesine sevindim.ben hala dışarı çok çıkamıyor ve korkuyorum.neyseki yakında memlekete atacağım ve doğaya salacağım kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz rahatlamakta ruhen fayda var diye düşünüyorum.Beden sağlığını koruyalım derken ruhsal sağlık elden gidecek yoksa:)

      Sil