Fırında Soslu Karnabahar


 
Artık tezgahlarda her mevsim, her sebze meyve bulunmasına rağmen ,
yazın o güzelim rengarenk sebzeleriyle vedalaştım ben. Kolay kolay elim gitmez yaz sebzelerini pişirmeye...
Çünkü mevsimindeki tat ve kokuyu, piştiğindeki lezzeti mevsimi dışında bulamam,
aynı tadı alamam.
Onun için;

Kış sebzelerinin açılışı karnıbaharla olsun dedim,
size kolay mı kolay ,leziz mi leziz bir karnıbahar pişirdim;

*1 ufak karnabahar,
*1 yumurta
*1 bardak yoğurt,
*1 yemek kaşığı un,
*1 çorba kaşığı tereyağ,
*üzeri için rendelenmiş kaşar peyniri,
*tuz karabiber,

-yumurta, yoğurt, un iyice çırpılır.
-Ufak parçalara ayrılarak haşlanan karnıbaharlar küçük bir tepsiye yayılır.
-üzerine harcımız dökülür, bir kaşık tereyağ ilave edilerek, fırına konur.
-üzeri pembeleşmeye yakın kaşar rendelenir..

GÜNÜNÜZ GÜZEL GEÇSİN,
HAFTA SONUNU MUTLULUKLA ,SAĞLIKLA,AFİYETLE GELSİN...

25 yorum:

  1. elinize sağlık,ben de meyve sebzeleri vaktinde tüketirim ,aynı lezzeti alamam çünkü ,soslu karnıbahar
    nefis görünüyor,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım.
    Hayırlı cumalar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık canım. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  4. Karnabaharı sevmem ama bunu denemek lazım.
    Eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende evdekilere sevdirmek için farklı tarifleri deniyorum teşekkür

      Sil
    2. Seveni az galiba:) teşekkür

      Sil
  5. Karnıbaharı çok severim ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. nefis görünüyor canım ellerine emeklerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Offff, bayılırım buna...
    Bende sadece mevsim meyve ve sebzelerini alırım. Tek sıkıntı çok sevmeme rağmen domatesi görüpte alamamak :)
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domates çok kullanılan bir meyve ama Salça ile idare ediyorum bende Sevgiler.

      Sil
  8. Çok severim çok hafif ellerine sağlık canım. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Tarif hoş görünüyor, karnıbahara alışamadım ben nedense..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. severim ben ,kolay pişen her şekle gelen bir sebze.

      Sil
  10. ellerine sağlık nefis görünüyor sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Artik bir karnabahar almak sart oldu:)) ellerine saglik Mehtapcim..coktan yenmis bitmis tabiki:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ben karnıbaharı hiç bu şekilde yapmadım sanırım dolapdaki karnabahara bu sefer sizin tarifiniz uygulanacak ellerinize sağlık ..ayrıca bloğumu ziyaret ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Bu ara karnıbaharı ben de çok tükettim. Bir de bu şekilde denemek isterim. Çok lezzetli geliyor kulağa. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil