okuma durumları..



ON BİR DAKİKA

Önce şöyle bir göz gezdireyim,nasılmış, diye başlayıp ,
hemencecik bitirdiğim bir kitap oldu On Bir Dakika. Paulo Coelho yine güzel bir hikayeyi
yine güzel bir dille anlatmış. Bir kadın dilinden, gönlünden, bedeninden anlatılmış bir aşk
yaşamı.Maria' nın Brezilya'da başlayan hiç beklemediği bir şekilde İsviçre'ye uzanan
hayatta kalma ve aşkı bulma mücadelesi.  Sonunda, hayatın ''onbirdakika''
lık bir olay etrafında döndüğüne inanan Maria isimli roman kahramanı ,gerçek hayatta
varolan bir kadının yaşam öyküsünden kurgulanmış.
Ne kadarı gerçek bilemeyiz. Ne de olsa yazarı bir erkek.
Cesur bir anlatım, güzel bir kitap.Tavsiye olunur.


KURT GÖLÜ
Tam bir polisiye roman.Heyecanlı bir roman ,
 katilin kim olduğunu baştan anlayamadığınız türden.
John Verdon 'un okuduğum ilk kitabı bu. Özellikle polisiye hikaye severler
tanıyordur belki ama ben yeni okudum, sardı beni.
Sanırım diğer romanlarını da okuyacağım .

Şimdilik bu kadar okuma yeter,
herkeslere şöyle güzeel ,keyifli bir pazar günü diliyorum...

Görüşürüz..

8 yorum:

  1. On Bir Dakika'yı ben de sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde gerçek hayatlar olan romanlar daha mı etkileyici acaba?

      Sil
  2. Paulo Coelho'nun romanları çok güzel oluyor, bir solukta okumalık. Bu romanını okumadım ama not aldım. Cinayet ve gerilim romanlarına da ayrı bir merakım var. Hatta son yazımda "Eva'nın Çığlığı" adlı cinayet-gerilim romanını tanıttım, o roman da güzeldi.
    Önerileriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eva'nın Çığlığı nı merak ettim.Listeye alınsın..

      Sil
  3. merak ettim bu değerli kitapları, en kısa zamanda okumak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözler yorulmasa da daha çok okuyabilsem:)

      Sil
  4. gerilim polisiye kaçırmam hiç ama bu kurt gölünü okumadım ama başka verdonlar okumuştum okurum bunu daaaa :) katzenbach ve dorn da iyi :)

    YanıtlaSil
  5. Nedense onbir dakika bir türlü sevemediğim bir roman oldu.. Bazen bir roman için doğru zaman olmuyor belki de ondan.. Tekrar okuyacağım ama

    YanıtlaSil