Hadi be oğlum..


 Ali ,küçük yaşta annesini kaybetmiş, ona hem analık hem babalık yapan
babası Haşmet Kaptan ile küçük bir sahil kasabasında yaşamaktadır.Geçimlerini kıt kanaat denizden sağlamakta, yine de huzurlu bir hayat yaşamaktadırlar.
Bir gün Ali ,tek gecelik yaşadığı bir ilişki sonrası baba olduğunu öğrenir.
Oğlu Efe'ye bakmak zorunda kalır.Önceleri çok zorlansa da Efe ve babası arasında çok güçlü bir bağ kurulur.
Hayatlarına bir melek misali yerleşen Efe'nin   doğuştan gelen
bir rahatsızlığı vardır. Etrafı ile hiç iletişim kurmaz.
Ali için zorlu bir hayat mücadelesi başlamıştır.Efe  için ellinden gelen çabayı göstermektedir.
Tüm kasaba halkı da Efe 'yi korur ,kollar.
Fakat Efe onları duymaz, bakmaz, konuşmaz.Ta ki bir gece ,bir müzik sesi kulağına çarpana kadar..

Biraz ağır bir film.
Bu kış gününde yazı anımsatan , çekim mekanları
o kadar güzel ki ,filmin hüzünlü hikayesi  rahat izleniyor.
Eski filmlerdeki gibi herkesin herkesle dost olduğu yardımsever komşuluk
ilişkilerinin  yaşatıldığı bir mahalle havasındaki kasaba(Kaş) gerçekten
bir özlem yaratıyor.
Baba oğul ilişkisi hem Haşmet kaptan ile oğlu ,hem Ali ile Efe arasında
duygusal yoğunluğu fazlasıyla yaşatacak şekilde güzel anlatılmış.
Ama arada sorular var, şu neden böyle bu neden böyle diyorsunuz?
Artık o da sizin hayal gücünüze bırakılmış.

Bilmiyorum benim mi ağlayasım vardı ,diyeceğim ama seyircilerin
çoğundan burun çekme sesleri gelmeye başlayınca anladım ki
pek çok seyreden gözyaşlarını yanaklarına doğru bırakıvermiş.
Acıklı,mutlu,hüzünlü,neşeli yani pek çok duygulu bir film.
Tavsiye ediyorum.
Seyredin..


7 yorum:

  1. Televizyonda tanıtımlarına denk geldim çocuk piyanist mi olacak acaba diye düşündüm, izlemek isterim, Kıvanç da iyi bir oyuncu hem de çok yakışıklı, karizmatik. Eline sağlık canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin doğru ama durum farklı.Kıvanç Tatlıtuğ bence de iyi bir oyuncu.Artık eskilerden bile sayılabilir.Baba rollerine geçiş yapmış:))

      Sil
  2. bilmiyodum izleyim. kıvanç sevilmez mi. o küçük çocuku da dizilerden tanıyoz zaten sevimli şey dolunay da vardııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Dolunay'ı izlemedim.Kösem'de oynamıştı ordan biliyorum.Ne güzel rol yapıyor kerata:))

      Sil
  3. kıvaçın soyismi tatlıtuğ'muş..🤔ben de soyismini tatlısu diye biliyodum..😀 kıvancın filmleri iyi oluyo,bu filmini izlemedim ama yorumlarınıza ve biraz da afişe bakılırsa çok duygusal bir filme benziyo..fırsatım olursa belki izlerim..emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  4. Hımmm seçenek olarak izlenebilir gibi geldi..Teşekkürler.

    YanıtlaSil