doğum günü

Üzerine limonları dilimleyip koymuş,jölesini de limon ağırlıklı, portakal rendeli yapmış.
Cheescake e bayıldığını söyleyince
kzımın kankisi;
'' tamam anneanne ,ben sana yapıp getireceğim ''demiş. Taa yazlıktan sözleşmişler.
Kızım ve kankileri, bu yaz üç dört gün annemde kaldılar.
Anneanne, dede diye döneniyorlar,pek sevmişler birbirlerini.
Kışında böyle cheescakeli bir gün yapalım sömestrede, demişler.Kankilerin
gelicez diye, haber verdikleri günde,  annemin
doğum gününe denk gelmesin mi! Şahane bir tesadüf oldu.
Annem karşısında torunu,torun kankisi ve kızını görünce çok sevindi.
Yolumuz üzerindeki pastaneden bir tane mum aldık.Fırıncı, sanki bilir gibi
mumu da sarı vermiş.
Limonlu cheescake, üzerinde limon dilimlerinin arasında sarı ufak mumu
yakıp ,anneme doğum günü şarkısıyla üflettik.
Resim çekeyim dedim,ay durun dedi annem bir ruj süreyim.
Koşturdu odasına ruj sürmeye.Bordoya çalan  renkteki rujunu sürmüş,
yanaklarına da allık.
Babam da geldi ,kızlarla annemin arkasına, güle oynaya poz verdiler.
Sonra demlenen çaylarla,cheescake yedik. Çok lezzetli olmuştu.
Vişne çürüğü renginde, yaka düğmesi parlak taşlı ,şifon bir gömlek aldım, pek peğendi.
İyi günlerde giysin..
Sağlıklı uzun yaşların olsun anne..

12 yorum:

  1. Annenin doğum günü kutlu olsun Mehtap'cığım, nice yıllara, gömleğini de güle güle giysin. :)

    YanıtlaSil
  2. Nice sağlıklı , huzurlu, mutlu yıllara :) Gençler ne güzel düşünmüşler . Spontane gerçekleşen böyle günler daha değerli oluyorlar sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençlerimiz ,canlarımız bizim:)Kesinlikle, planlı olsa bu kadar keyifli geçmeyebiliyor..

      Sil
  3. Bence beklemedigi kadar güzel bir dogum gnü olmus :) hayrli saglikli yaslar dilerm 💕

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle doğum günlerini kutluyorum efendim. :) Ben henüz genç sayılabilecek bir yaştayım, yaşım 23 fakat, bu anlattığınız şey bana da çok yakın geliyor açıkcası. Özel günlerde özenerek giyinmek, süslenmek, bunlar çok güzel geliyor bana. Bizden bir sonraki neslin kıyafet tarzına baktıkça öğüresim geliyor. Yırtık pantolonlar, bilmemneler... Sevemedim bir türlü. 60 - 80 senesi neslinin giyim modası bana daha çekici geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kendimize hem karşımızdaki insana saygidır temiz ve özenli giyim. Özellikle özel günlerde, bayramlarda. Güzel yorumun için teşekkür ederim.

      Sil