aşk uykusu


Dün bir alarm ortamındaydık. ''Dolu Geliyor'' alarmı.Tv de izlediğim ,konuyla alakasız Medya Mahallesinde bile , aman dikkat uyarıları yapıldı.
Geçen dolu yağdığında biz İstanbul'da değildik,felaketi yaşamadık.Ama Allah korkutmasın, nasıl bir afet ise konu komşu , sitenin kapalı garajına arabalarını
çekmek için adeta yalvardı.Keşke yer olsaydı da tüm arabaları kapalı garaja
sokabilseydik. Medyada gördüğümüz o üzeri her türlü malzeme ile örtülü araçlardan ,bizim sokakta da görüldü. Bir panik havası yaratıldı , gri bulutlar
tüm gün gökyüzünde oradan oraya rüzgarlandı.
En azından bizim buralarda korkulan olmadı. Biraz gökgürültüsü, yağmur,
serinleten rüzgarlı bir hava ile geldi geçti. Lakin hava, temmuz ayına koşturan yaz mevsimine inat, ekim kasım gelsin inadı içerisinde sanki.Gökyüzü grisinin bozmamakta direniyor,rüzgarlar serin serin eseceğim , banane babane, diyor.
Evde can sıkıntısından, ne seyretsem diye bakınırken,adını hatırlayamadığım blog komşumda gördüğüm , daha öncede kitabını okuduğum,( daha önceki yazım burada )Aşk Uykusu  filmine takıldım. Kitabı okurken ki ,zihnimde canlandırdığım kadın kahramanım Gökçe Bahadır'a pek benzemiyordu ama Gökçe Bahadır'ı sevdiğim için filmi de beğenerek izledim.
Lakin kitabı mı ,filmi mi? derseniz.
Son , kat'i kararım Aşk Uykusu kitabıdır.
Filmini seyretiyseniz bile, kitabını okuyun derim.

6 yorum:

  1. oyuncular iyimiş :) bu yazar da aşk doktoru dı mıııı :)

    YanıtlaSil
  2. Araçların üstüne hali sermisler. İlk başta anlam veremedim. Meğer dolu yagacakmış. O halılar Fas ta olsa hepsini calarlardi 😂 Filmi izlemedim ama merak ettim şimdi. İzleyim. 😊

    YanıtlaSil
  3. Bizim millette çareler tükenmez. Hali seccade yatak yorgan ne varsa koydular araba üzerine. 😊

    YanıtlaSil
  4. Doluya ben de Ankara'da sokakta yakalandım, takır takır insanın kafasını kırar resmen, hemen otobüs durağına attım kendimi:)))yerleri de bir yandan sular seller götürüyordu. Küresel ısınma yüzünden böyle yaz ortasında dolu yağıyor.
    Ben izlemedim bu filmi canım, kitabını da okumadım ama tanıttığın için çok teşekkürler, kitabını okumak isterim.
    Kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yaz böyle geçecekmiş,sel olmasın ama yağmur iyidir..

      Sil