asla mı asla bir MİM ;



Asla Yapmadım;
inatçıyımdır, yapmam dediysem, yapmamışımdır.

asla itiraf etmem;
şişşt herkesin bir sırrı olabilir.Söylemem..

asla dememeli;
çocukları bunaltmamak adına, devamlı şunu yaptın mı ,bunu yaptın mı  dememeli..


asla söz etmem;
hoş olmayan şeylerden..


asla gitmem;
Temmuz-Ağustos sıcağında güney illerimize..

asla bitmesin;          
mavi gökyüzünün beyaz pamuklu bulutları..

asla yemem;
bakla..

asla hazetmem;
çıkarcı insanlardan, emrivaki işlerden..

asla vazgeçmem;
Evlatlarımdan.

asla affetmem;
Rahmetli Yıldırım Gürses'in güzel sesiyle söylediği;
Ateş olup yaksan da ,gonca güller taksan da,ahu olup baksan da
Affetmem ASLA seniiii..



sondan başladığım blog komşusu MAİ'nin mim sorularının cevapları işte böyle.Bakarım demiş,  yaparım demiştim.Ne zormuş.Hem yokmuş benim öyle pek ''Asla ve kat'a'' larım.Belki yaş gereği o kadar katı bir insan olmaktan caymışım. Grileri gören tarafım ağır basmaya başlamış çoktan.
Asla kelimesi ağır bir kelime ,hayatımızın her anına bulaştırmadan  kullanmalıyız.
Hayat ,söylediğimiz her büyük lafı bize yedirmesini çok iyi bilir.
Büyük büyük konuşmayalım..Kesin tavırlar koyarken ,az biraz pay bırakmayı unutmayalım..
Hadi bakalım, yapmaya niyetlenenlere kolay gelsin..

14 yorum:

  1. Çıkarcı insanlar ve emrivaki işlere ben de çok sinir oluyorum ama bakla konusunda ayrı düştük:)))bayılırım şöyle sızma zeytinyağında pişmiş, bol soğanlı, dereotlu üzerine de hafif sarımsak yoğurtlu baklaya....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokunuyor bana,aslinda yemek ayırmam bende bakla yiyemiyorum. Ama öyle bir tarif etmişsinki yapasım geldi 😉

      Sil
  2. Selam buraya gelince huzur ve samimiyet buluyorum valla..Bende yaptım mimi kendimce cevapladım :):) Aslında Asla "Asla" dememek lazım zannımca :):)

    YanıtlaSil
  3. Asla Asla dememek lazım:) Yaşla birlikte benimde aslalarım azaldı , yumuşadı. Aslalar gençliğe ait bir şey sanki.

    YanıtlaSil
  4. nedense "asla asla deme" denince OO77 Roger Moore'un filmi geliyor aklıma..😀 Yıldırım Gürsesi sayneizde yeniden anmış olduk,mekanı cennnet olsun..✔ Samimi mimdi,elinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesi güzeldi. Nur içinde yatsın. Öyle aklıma geldi sesi, anılmak istedi.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. :) ay bulutlar eveeet :) yaz sıcağı evet aman aman :) inatçıyım diyoooon o zaman sendeeee arnavut damarısı vaaar hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcağa dayanamam, sevemiyorum. Benim inada gürcü inadı ,diyorlar galiba,oralardan gelen bir damar var:)

      Sil
  6. Asla demekten belirli bir yastan sobra vazgectim 😂

    YanıtlaSil