Cebimdeki Yabancı


Çocukluklarından beri birbirlerini tanıyan arkadaşlar ve eşleri bir akşam yemeğinde bir araya gelmiştir. Ev sahibesi terapist Banu yerine ,estetik doktoru olan Metin'in hazırladığı harika yemeklerle dolu bir sofradadırlar. Çiftlerden Kerem ile Esra iki küçük çocuklu, uzun yıllardır evli bir çifttir. Spor hocası  Sinan ve karısı Tuba henüz çiçeği burnunda evlidirler.Ev sahipleri Banu ile Metin bir ergen çocuk sahibi ,ana babanın evdeki rollerinin farklı çizildiği bir aile yaşantısı sürmektedirler. Gecenin asıl amacı eşinden ayrılıp,''20'lik bir genç kızla'' yaşadığını düşündükleri arkadaşları Suavi'nin bu kız arkadaşı ile yemeğe katılıp,yeni sevgilisini  kendileri ile tanıştırmasıdır.
Fakat Suavi yalnız gelir.
Biraz bozulsalarda yemeğe geçerler.Yemekte konu cep telefonlarına gelir, cep telefonunda herkesin çok özel şeyler saklayabileceğini konuşurlar ve bir oyuna başlarlar. Herkes telefonu ortaya koyar ve kime ne gelirse hep beraber okuyup/dinlemeye karar verirler. Tabii ki işler boylarını aşar,
amanın ne sırlar ne rezillikler ne dedikodular ortaya saçılır.Hepsinin hayatı bir anda altüst olur...
Yönetmenliğini Serra Yılmaz'ın yaptığı BKM ve Ferzan Özpetek filmi.Sinemalarda izleyememiştim. Yeni izledim çok hoşuma gitti.Tam günümüz insanlarını yansıtan, keyifle izlenen, komik, düşündürücü bir film. Mesela siz de böyle bir oyuna ''Varım'' dermiydiniz? kara kutu telefonlarınızda sırlarınız var mı?
Bu hafta için benden bir film tavsiyesi olsun.
Güzel bir hafta dilerim.


19 yorum:

  1. Önceden de izlemek isteyip unuttuğum bir filmdi. Hatırlattınız tekrar tşkler

    YanıtlaSil
  2. Çok etkileyici bir filmdi. İnsan sorguluyor kendini yapabilir miydim diye :)

    YanıtlaSil
  3. Konusunu sevdim, duymamıştım bu filmi.
    Evet ben telefonumu rahatlıkla ortaya atarım. Şimdiye dek hiç şifrem olmadı, içinde gizli saklı şeyler barındırmadım valla bak :)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir konu seçmişler. Gerçekten de cebimizde öyle çok yabancı kişiler var ki, bizimle birlikte yaşayan. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Geçtiğimiz günlerde filmin Kore versiyonunu izlemiştim. Çok başarılı ve keyifli bulmuştum tavsiye ederim. :) İsmi, Intimate Strangers.

    YanıtlaSil
  6. Rahatlıkla bu oyuna varım :))
    Gizli saklım yok :)

    YanıtlaSil
  7. Çok eğlenceli ama bir o kadar da düşündürücü filmdi. Ben bayılarak izlemiştim

    YanıtlaSil
  8. vizyondayken izlemiştim :)

    YanıtlaSil
  9. fena değil evet idare eder yanii. bu filmin bir ispanyol bir de fransız versiyonu da vaar :)

    YanıtlaSil
  10. İzliyim, izliyim diyorum bu filmi ama araya hep birşeyler giriyor ;)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba.
    Uzun aradan sonra.
    Filim izlemeye başlamalı artik.
    Emeğiniz e sağlık.
    Sevgile.

    YanıtlaSil
  12. Kulağa çok hoş geliyor film 🎞👍

    YanıtlaSil
  13. Listeme ekledim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Ben izlemedim amanetflixe bazen geliyor Türk filmleri. Gelirse izlerim ☺️

    YanıtlaSil