özgürlükler ilham versin..

Hadi güzel ve özgür günler düşleyelim. Okaliptus ağaçlarının ardından ,denizde yüzenleri izleyelim.
Sahilde demir atmış teknelerden tekne beğenip , çook uzaklara açılalım.
Sırtımızı güneşe verip ,kış günleri hiç gelmeyecekmiş gibi davranalım.
Sabah, boz dağların kayalarını aydınlatmaya başlayan güneşe bir selam çakalım.
Işıl ışıl parlayan gerdanlığı ,siyah gecenin kadife kıyafetine takıp ,kafaları bulalım.
Sabah ise bizi bekleyen boş şezlongların üzerinde uyanalım.
Belki bugün kısmetimiz boldur, vira bismillah ,denize açılalım.
Müzik dolu, şen şakrak teknelerden sulara atlayıp, denizin koynundan çıkmayalım.
Çiçekli sokakların kenarlarında çayımızı yudumlayalım.
Madem yaz bitiyor, eylül de geldi geçti,
bugün özgürlüğü sonuna kadar yaşayalım.

20 yorum:

  1. Hadi öyle olsun, huzurla...

    YanıtlaSil
  2. Yaz görselleriniz her daim ilham verici.

    YanıtlaSil
  3. Hayaller hayaller :) Hepsini yaptım okurken, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yazı bana amma huzur ve mutluluk verdi, her bir fotoğraf ve altındaki tanımlamalar harika :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel, gitmiş kadar oldum :)

    YanıtlaSil
  6. Ayy ne güzel bir yazı. Bir an hayalini kurdum :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsini gerçekten yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
  8. Yaz bitti ya kış da gelmese diyesim var. O da gerekli ama. Doğa yeniden uyunsın diye önce bir dinlenmeli...

    YanıtlaSil
  9. YALAN DÜNYADA TAM BİR CENNET TASVİRİ YAPMIŞSINIZ MEHTAP HANIM. TEŞEKKÜRLER.:)

    YanıtlaSil
  10. Bir türlü odaklanamadım para olmayınca hayalde eksik kalıyor ama resimler harika.

    YanıtlaSil
  11. İç açıcı ve huzur veren bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  12. Bu gece bir yorumun peşinden giderek blog yazıları okumaya başladım. Blogspot üzerinde emek kokan onlarca blogla karşılaştım. Eminim ki çok daha fazlası vardır. Resmen cahilliğimi yendim diyebilirim.

    Fotoğraf, binlerce satırdan daha çok anlam barındırabilir. Bu blog yazınızda da bunu gördüm. Satır yazısı ve kelime uzunluğu yerine anlama odaklanınca ne kadar etkileyici işler çıktığını gördüm. Yoksa manzaradan mı etkikendim? :) Aman efendim yolunuz açık, eğlenceniz bol olsun. En güzel günler sizlerin olsun. Takip edecek bir blog daha buldum.

    YanıtlaSil
  13. özgürlük kadar kıymetlisi var mı :)

    YanıtlaSil
  14. Düşleriniz manzara eşliğinde güzel bir şiire dönüşmüş sanki. Hayali huzur veriyor.

    YanıtlaSil
  15. Her zamanki gibi ne kadar güzel yorumlarınız var, mutlu oldum okudukça.Teşekkür ediyor, sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  16. Hepsi çok hoşuma gitti fotoğrafların

    YanıtlaSil
  17. özgürlük gibisi var mı? Mutlu bir Ekim olsun

    YanıtlaSil
  18. Ah ne güzel görüntüler. Özgürlük gibisi var mı 🙂

    YanıtlaSil