haftaya güneşli başla..

Bugün hava öylesine güzel ki.Gezinmek için pek uygun.Haftaya başlamak için de.
Güneş insanın içini aydınlatıyor. Hava gündüzleri güneş alan yerler sıcacık, gölgeli yerler şöyle hafif ürperten serinlikte. Geceleri ise baya soğuk.
☀☀☀☀☀
Dün akşam gerilimli bir film izledik .Aslında niyetim gerilim değildi, çünkü zaten ülke olarak zor günlerden geçiyoruz. TV'ler iç açıcı haberlerle dolu değil maalesef. Haberleri fazla izlememek adına film seçtim ama filmde gerilimli çıktı.
Sam Worthington'un başrol olduğu bir filmdi.Hani şu Avatar'daki oyuncu.
Filmin adı ''Fractured''
Adam karısı ve çocuğuyla şükran günü aile ziyaretinden dönüyor.Uzun yolda başlarına bir kaza geliyor.Kızı benzin istasyonunda bir inşaat çukuruna düşüyor.Kız da küçük daha.Bunlar apar topar en yakındaki hastaneye götürüyorlar çocuğu. Hastane de ıssız yerde garip bir hastane,ama tam teşekküllü yani.Çocuğun emarı çekilsin diye annesi ile birlikte ilgili bölüme alıyorlar.Alış o alış bulabilirsen bul kadınla çocuğu. Tabii hastanede baba çılgına dönüyor.Ne kadın ne çocuktan eser yok!! Enteresan gerilimli bir filmdi.Enteresan da sonuçlandı. Ama yüreğimizi sıkıştıran bir filmmiş. Gerilim seviyorsanız izleyin.

Evet, başta ne demiştim, hava bugün güzel.İnsanlar yaş aldıkça bu hava durumuna neden takarlar acaba? Rahmetli anneannem (Nurlar içinde yatsın)devamlı hava durumunu takip eder, bizi de bilgilendirirdi.Annemde bu huy henüz yok ya da hava durumu takip genini, ben almışım.Ben de rahmetli anneannem gibi olmaya başladım.Habere beş kala verilen hava durumunu takip eder, telefondan son durumlara bakar oldum.Nem ne kadar, rüzgar poyraz mı,karayel mi?Bu gibi durumları takip ederek çocuklara da ''Aman oralarda yağmur varmış, aman lodosa dikkat uçma kızım, sıkı giyinin hava soğuyor'' diye mesajlarım olmuştur,oluyordur.
Hafta başı sizlere de söyleyeyim bu hafta hava hep güneşli, sıcak,mis gibi.
Dışarılarda ne kadar vakit geçirirsek,güneşli günlerden ne kadar faydalanırsak o kadar iyi olur.D vitamini almış oluruz, bağışıklık sistemize iyi gelir, yüzümüz güler,havamız değişir.
Benden söylemesi, bol güneşli günler.
☀☀☀☀


12 yorum:

  1. Hafta boyunca havanın güneşli ve keyifli olacağı hafta sonu atmosferinden belliydi. Bol güneşli ve verimli bir hafta olsun. Hayat nereden baktığında doğru orantılı.

    YanıtlaSil
  2. Bol hava raporlu bir post olmuş :)) Çok haklısın gençken hava durumu hiç ilgilendirmezken, bu yaşlarımızda ve daha ileri yaşlarda bakar olduk :))

    YanıtlaSil
  3. Güneşli sonbahar günlerini ben de çok seviyorum; hem yürürken ne terliyorsun, ne de üşüyorsun, sahiden şahane değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel havaların son günleri biliyorsun ya ondan bence yaşlılık degil

    YanıtlaSil
  5. Haftaya güneşli başlamak çok iyi sahiden. Bu ayrıntıları yakalamak da önemli :) İyi haftalar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. filmin konusu merak uyandırıcı. inşallah bakayım yakın zamanda

    YanıtlaSil
  7. GERÇEKTEN DE GERİLİMLİ BİR FİLM. BÖYLE FİLMLERE FAZLA TAHAMMÜL EDEMİYORUM NEDENSE. EMEĞİNİZE SAĞLIK MEHTAP HANIM.

    YanıtlaSil
  8. oyuncu iyii. izlememişim. hıms olabiler :)

    YanıtlaSil
  9. Hava durumuna hiç bakmam nedense... Sabah pencereden bir bakarsam ne ala...
    O sebeple bu havalarda hep hasta olurum. Bir önceki günün havasına göre davranırım çünkü :))

    YanıtlaSil
  10. Nedense bu esrarengiz filmler hep dikkatimizi çeker 😂

    YanıtlaSil
  11. Eskişehir'de gündüz iyi ama geceleri acayuip soğuk oluyor.
    Film ilgimi çekti. İzleyeceğim.

    YanıtlaSil
  12. Bizde buzzz gibi soğudu kış erken geldi sanki 😭

    YanıtlaSil