gel pisi pisi gel..

Hava şahane, 2019 kasım ayı pastırma yazı, unutulmayacak güzellikte sıcak,mavi,güneşli havalarla geçiyor. Tabii ki her anını açık havalarda değerlendirmeye çalışıyoruz. Sahil harika bu günlerde. Müdavimi olduğumuz yerler var.Mesela yukarıda resmi görülen yer. Ama manzara değil dikkatimi çeken ,bu kedicik :)
Buraların,bu sahilin kedileri bol.Rahat rahat dolaşırlar.Hepsi besili.Masada tabağınızı gördükleri anda yanınızda bitiyorlar. Herkes bir şeyler veriyor. Yarasın pisilere.
Ama bir tesiste şu manzara olmamalı ,diye düşünüyorum. Self servis ,herkes arzu ettiği yiyeceği ,içeceği alıp masasını seçip oturuyor. Yiyip içtikten sonra masaları toplayan olmayınca ,müşerilerin tepsileri bırakabileceği bulaşık toplama arabası falan da olmayınca,iş kedilere düşüyor. Yiyen kalkıp gidiyor,kediler hoop, zıplıyor masaya ,toparlıyor kalanları. 
Olmadı İBB Sosyal Tesisler.
Azıcık daha temiz, azıcık daha bakım lütfen.Demir sandalyeler zaten mabada gerekli eziyeti ediyor,takır takır oturulmuyor.Beyaz boyaları dökülmüş artık.Masa üstündeki camlar ,çoktan kalktı üzerlerinden. Sandalyelere konulan minderler leke içinde,yağ mıdır, kedi suyu mudur ,artık neyse, oturulacak hali yok.Ucuna ilişirsiniz ancak.
Memlekette işsiz çok, ama bakınca çalışan eleman da yok?
Nasıl olacak bu işler güçler..
bilemedim.Kedi kardeş ,sen yemene bak.
ben öyle söylenmeye geldim bu gün.

13 yorum:

  1. evet bazı yerlerde böyle durumlar var ne yaz ki ama pisi pisi çok tatlı 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Kara kışlar öncesi son dönemeç keyfini çıkarmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, böyle sıcak bir kasım ayı hatırlamıyorum.

      Sil
  3. Aslında dediğiniz hususlara bir el atsalar, çok daha güzel olacak gibi görünüyor. Mavi Masa var Ankara'da, dilek/şikayet bildirince ilgileniyorlar. Siz de böyle bir başvuru yapsanız ilgilenebilirler belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da Beyaz Masa var.Aslında oraya gönderecetim resmi ama vazgeçtim.Pek bir çözüm üretilmiyor.Aynı tas aynı hamam:(

      Sil
  4. Self servislerin bu yönü çok kötü, normalde o tepsileri koymak için bir yer olmalı ve bitiren koymalı. Gerçi olsa bile bizde konulmaz gibi geliyor.
    Kedicik çok tatlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de herkes kendi tepsisini bir yere bırakabilir ama biraz tembeliz yani.

      Sil
  5. ha haa kedileri kadrolu yapsınlaar ha haa :)

    YanıtlaSil
  6. Çok üzücü insanların bu özensizliği, temizliğe dikkat edilmemesi.

    YanıtlaSil