Romantizma

Kartal Sanat Tiyatrosu , Gergedan Yapım imzalı,Romantizma isimli oyunu bir- iki sezondur seyirciyle buluşturuyor.  Afişlerini sık gördüğüm oyunu,nihayet  bu sezon izlemek kısmet oldu.
Romantizma ,Janset ve Gökçe Özyol' un oynadığı ,2 kişilik ,2 perdelik bir komedi: 
Yasemin ve Uğur 20 yıllık evlidir. Lakin Yasemin'in istediği gibi yapamadığı düğünü içinde ukde kalmış, 20 yıl sonra yeniden düğün yapmaya kalkmıştır. Gönlüne göre yapmak istediği düğün planları ,Uğur'un ve ailelerin farklı planları ile  arapsaçına dönecek,neredeyse düğün yapalım derken, boşanmanın eşiğine geleceklerdir...

Oyuncuların biraz enerjileri düşük başladı ama sonrasında öyle bir toparladı ki usta oyuncular,bol kahkahalı, eğlenceli,neşeli bir gösteri izledik.
Janset'i 2000'li yılların başında en uzun süreli Türk aile dizilerinden olan ''Ayrılsak da beraberiz'' dizisinde izlemiştim .Gökçe Özyol da pek çok dizi ve filmde oynamasına rağmen sanırım ilk ünlenmesi Yahşi Cazibe ile olmuştu.
TV dizilerinde gördüğümüz oyuncuların sahne performanslarını canlı izlemek , onları seyretmek hoş bir duygu.Tiyatroya her gittiğimde ,'neden daha sık gitmiyorum' diye hayıflanıyorum:)

13 yorum:

  1. Güzel oyunmuş.Hangi şehirlerde sahne alıyor acaba? :)

    YanıtlaSil
  2. tiyatro bir kültür meselesi
    çocuklarımızı alıp gitmeliyiz
    Ben ayda 1 kez mutlaka gidiyorum çocuklarımla

    YanıtlaSil
  3. İsmi bile gel beni izle diyor. Tiyatro apayrı bir dünya. O kadar severim ki.

    YanıtlaSil
  4. Ah cağnım Janset :) Ne severdim o diziyi ben...

    Ne güzel olmuş tiyatroya gitmeniz, insana ayrı bir keyif katıyor...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzelmiş izlemek isterdim ben de ... 🌹❤

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar gülmek çok iyi gelecek bana. Komediyi severim. Romantizma tanıtımı için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. ay bi aklımda olsun buuuu, janset çok seviyom, bana yakın oturuyo şişlideee :)

    YanıtlaSil
  8. Ne iyi etmişsin, hep diyorum gitmeliyim diye ertelenip gidiyor.

    YanıtlaSil
  9. Antalya'ya da gelmişti bu oyun, tekrar gelirse gitmeye çalışayım :)

    YanıtlaSil
  10. aa jenset te gökçe özyol da çok severim Bursaya gelince gideyim ben buna.. teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Ah şu zamansızlık bahaneleri. Ah şu kaçırdığımız-ruhumuza şifa olacak- huzur treni. Gülmeye,düşünmeye ve iyi hissetmeye ilaç canım tiyatro gösterileri. Bunu başarabilenlere hayranım. Ne olursa olsun, sosyalleşmeyi hayat ajandasından eksik etmeyenleri takdir ediyorum. Bendeki bu eksiğin üzerinde çalışmaya başladım :)
    Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Güçlü iki oyunca, izlemeyi isterim bu oyunu. Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. Janset ne kadar değişmiş, acımasız zaman 😟. Tiyatronun verdiği duygu bambaşka 😊

    YanıtlaSil