Tahinli Kek



Bugün börek pişirdim.
Kek yaptım.
Ağzımızın tadı varken henüz, yiyelim istedim.
Börek; ıspanaklı sucuklu,
Kek; havuçlu,tahinli ve cevizli.
Tüm gün üç kere çay demledim. Haberlerin önünden kalkmayan eşimi
oyalamak kolay olmadı. Vehimler içinde.Hatta bir ara ateşim mi var benim,
diye dolaşıyordu. Televizyonda bir doktor insanların bu gibi durumlarda hastalık belirtilerinin aynısının kendilerinde olduğu endişesine kapılabileceğini anlatıyordu, tam da. Bak dedim; sendeki ruhsal bir şey.
İnsan bedeninin hangi bölümünden şüphe duyup o kısmını dinleyip yoğunlaşırsa
hastalık var ,diye düşünebilirmiş. Yine de ikimizde hem kendimiz hem evlatlar için endişeliyiz.
Ihlamur demledim.Bal katıp içtik.
Televizyonda ''7.Koğuşta Mucize'' filmi gösterime girmişti. Netflix de.
Canımız ağlamak istiyormuş demek.Açtım filmi izledim. Çok güzeldi.
En beğendiğim filmler arasına girdi.Bir süreliğine ortamdan uzaklaştırdı.

Sonra televizyonda haberleri açtık ki CB. çıkmış Ulusa Sesleniş yapıyor.
65 yaş üzerine kolonya ve maske dağıtılacakmış.
En düşük emekli maaşı 1500.-Tl olacakmış.Bayram ikramiyeleri Nisan başında
yatırılacakmış. LGS ve YKS ertelenebilirmiş. 20 bin öğretmen ataması yapılmış.
Öbürleri iş hayatını ilgilendiren konular falan işte. Aklımda kalanlar vatandaş olarak bunlar. Salgınla ilgili başkaca bir tedbir açıklanmamış.Herkes başının çaresine kendi bakacak , dışarı çıkma, temiz ol, ellerini yıka. Hastalık belirtisi görürsen Alo 184 ü arayıp ona göre hareket edilecekmiş.
Ben Çok Gezenti Burak Akkul'un Koronavirüsü hastası olması ile ilgili gelişmeleri Can Ataklı'dan dinleyince zaten olayın nasıl olduğunu öğrenmiştim.
Evlerden uzak yarabbim..
Annemleri aradım, onlarda riskli grupta tabii.
Pazara gitmişler! Artık bir şey demedim.
Sonra açtık ikinci bir ağlak film daha izledik;
''Annem''. Yani o da klasik bir fedakar anne, ailesini beğenmeyen ,sonra kıymetini anlayan kız çocuğu hikayesi.

Hava da bir soğuk ki sanırsın kışın ortasındayız.
Bugünlük bu kadar.

8 yorum:

  1. filmler güzelmiş bir ara bakmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimizden daha fazla öneri alacağız gibi:)

      Sil
  2. 7. Koğuştaki Mucize tek kelimeyle nefisti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzelmiş, çok içli, çok duygusal.

      Sil
  3. Şu iş atlatılsın, galiba bütün yaz hepimiz bu keklerden, böreklerden aldığımız kiloları vermek için uğraşacağız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım ya .ama gençler evde , yapmasan olmuyor:) Mutfak sık ziyaret edilen yerlerden:))

      Sil
  4. annem filmini izleyim ben dee, yedinci koğuştaki mucize nin orcinali kore, onu da izle, daha güzeeel :) kek güzel gözüküyoo, kekçiyim yani, böğrekçi diyil :) aman az izleyin haberlerii, ben hiç izlemiyooom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten konu kıtlığı çekmeye başladı galiba bizim dizi ve sinema sektötü.Hep alıntı yapar oldular.
      Haberlere yapışık yaşayan bir eşim var ,elimde diil:))

      Sil