Kandil Simidi..

Kandil Simidi(Biraz tombul oldu ama tadı tam :)

Bugün itibariyle(22Mart) 65 yaş ve üzerine dışarı çıkma konusunda sınırlama  getirildi, denilince üzerime alınmamıştım.
Lakin'' 65 yaş üzeri veya kronik hastalığı olanlar..'' diye devam edince cümle ,
birdenbire olaya dahil olduğumu gördüm. Kurallara uyarım.
Zaten neredeyse 10 gündür, ilk defa cuma günü markete çıkmıştım.
 İyi ki çıkıp bir hava almışım. Alışveriş işleri artık evlatlara kalacak.
Gerçi ana yüreği evlatlardan,kendimden daha çok endişe ediyorum.
Hep yaş sınırı veriyorlarda, genç insanlarda hastalığa
yakalanabiliyor.
Bu tabii ki korona salgını olayını ciddiye almayıp ,
kendini tatile girmiş farzedip fellik fellik gezmeye çalışanların ya da yaş almış insanlarımızın park-bahçelerden meydanlardan kopamamalarının ,banklara veda edememelerinin sonucu.
Nedir o kardeşim, Belgrad ormanlarında mangal yapanlar, boğaz turuna çıkanlar,
sandalyesini kapıp sahile koşanlar.
Evde oturamayan bir insan topluluğu olmuş çıkmışız. Evler yuvalar batar olmuş insanlara. Demekki.
Bu kadar çıkan olmasa,kurallara azıcık riayet edilse '' 65 yaş üstü ve kronik hastalığı olanlar dışarı çıkmayacak'' sınırlaması da gelmezdi.
Ben artık topyekün eve kapanalım diyecek moda gelmek üzereyim.
Dün CB dan telefonlara moral motivasyon mesajı ,geldi.Gece de video yayınlamış. Kaçırmışım, bugün medyada vardı.
Teker teker başka tedbirlerde geliyor. Kuaför, berber, restoran ve lokantalar da kapandığına göre geriye pek bir şey kalmadı.
İş ciddi .
Evde oturalım.
Ev candır, huzurdur, diyelim.
Sağlıklı olduğumuz her güne, şükredelim.
Dua edelim..


7 yorum:

  1. gerçekten öyle durumun ne kadar çok önemli ve ciddi olduğuna kimse idrak edemiyor hâlen .. Rabbim en kısa zamanda bu zor günlerinden kurtarsın inşallah ... sağlıklı huzurlu güzel günlere inşallah 🙏🙏 sevgiler canım benim sevgiler ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke idrak etmeyip ortalıkta birşey yokmuş gibi olanlar haklı çıksa,demek istiyorum artık.Korkmaktan şimdiden bıktım.

      Sil
  2. öğrencek herkes evde oturmayııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya nedir bu güvercin gibi dışarıda meydanlarda doluşmak.

      Sil
  3. Azıcık kurallara uysak sorun büyümeyecek belki de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplum olarak sevmeyiz ki kuralları.Bayılırız çiğnemeye..

      Sil
  4. Sürecin belirsizliği biraz gerginlik yaratıyor sanki. Ama yapılacak bir şey yok, süre belirsiz:(

    YanıtlaSil