çay içer misiniz?

Sabah ilk işim çaydanlığı ocağa koyup, çay demlemek. Çaydanlıktaki su kaynarken, azıcık tivitırda haberlere göz gezdirdim. İyi bir haber alır mıyız ,diye bir beklentim yok maalesef, lakin haberlere bakmak adetten oldu. Eskisi gibi gazeteden almıyoruz haberleri ya da tek tip haber sunan TV kanallarından. Twitter var ,Youtube var  haber kanalı olarak. Şimdilik. İki satır okuyup bıraktım telefonu elimden. Hava da pek sıcaktı. Ağustos ayının 1. günü bugün. En sıcak günlerden geçiyoruz. Memleketin hali duman. Çaydanlığın altını kapattım. Vazgeçtim. 
Çay içesim gelmedi..(tık tık tık)
Bu günde su içeriz, dedim kahvaltıda. Üzerine de kahve. Varsın çaysız olsun bu gün kahvaltı.


9 yorum:

  1. çay perisii cumbabaa, yangın izlerken çay içicaz :)

    YanıtlaSil
  2. Değil mi Mehtapcığım? İnsanın çay içesi gelmiyor! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok şeyden soguttuklari gibi çaydan da soğuduk.

      Sil
  3. :)))) habere tıklayıp okudunuz mu, ikinci paragrafta "Erdoğan vatandaşa çay FIRLATTI" yazıyor, fark ederlerse değiştirirler, etmezlerse şahane! Yemin ederim orada bizden biri (blogger) çalışıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E doğru yazmış firlatiyor,kafalarına kafalarına insanların.

      Sil
  4. içmek bir yana, çay dendiğini duymak istemiyorum! ciğerimiz yanıyor zaten ve çay da bu harareti almıyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  5. Twitter ülkenin gerçeklerini görmek için en iyi sosyal medya platformu olmakla beraber, en çok bilgi kirliliğinin de olduğu yer sanırım...

    YanıtlaSil
  6. Artık benim de en sevdiğim sosyal medya twitter ☺️

    YanıtlaSil