Tebdili mekan yapmıştım

Haziran 14'ünde ayrıldığım kürkçü dükkanım İstanbul'a Temmuz'un sonunda geri döndüm. Özlemiş miyim? Biraz. Blog yazmaya devam ederim diye  düşünerek dizüstü bilgisayarı da yanımda götürmüştüm, kapağını dahi açmadım. Onun yerine epeydir okumadığım kadar okudum. Tabii ki sular seller gibi durmadan okuyanlar gibi değil benim ki ,yazlıkta ev işleri, denize gidip gelmeler ya da sadece sanıtmalar  arasında fırsat buldukça okunanlar. Bana göre epeydir en fazla okuduğum zaman. Okuduklarımdan biri hariç diğerleri aşağıda görüntülenmiş halde bulunuyor. Resmi yer almayan ise Jane Casey'in polisiye romanlarından 5.Kurban
Bu 5 kitap içerisinde severek okuduğum ilk iki;

1-Orhan Bahtiyar'ın Ateş Kırmızısı
2-Canan Tan'ın Pembe ve Yusuf 'u.
Ahmet Ümit 'in romanı bu sefer sarmadı beni, belki fazlaca mitoloji tarihine girdiği için, belki Nevzat Komiser ve ekibine alışmış olduğumdan ,gözlerim okurken onların maceralarını aradı ,kimbilir.


***********************************************************************************


************************************************************************************

12 yorum:

  1. Tatil modunda okumak bazen zor olabiliyor. Hele pandemiden çıkınca yüzmek, yürümek daha cazip hale geliyor

    YanıtlaSil
  2. jane casey sırayla okuyom bütün romanlarını :) denize girdin ha, ah iki yazdır giremiyom cesaret edemiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirisi pek keyif vermedi Jane Casey romanın ama iyiydi. Evet denize girdim,darısı başına 😀

      Sil
  3. Her zaman çok okuyamıyoruz, her yazarın da her kitabını beğenemiyoruz.. İnsanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok yazar var ki mecbur seçici oluyoruz. Gözlerimize de dikkat etmeli 😊

      Sil
  4. Merhabalar.
    Kitap okumak için insanın birazcık kendini disipline etmesi gerekir diye düşünüyorum. Aksi halde, hele bir de tatil yöresinde ve tatildeyseniz kitaba ayıracağınız zamanı bulamayabilirsiniz. Tabi bu kitap okuma işi herkese göre değişir.

    Ben ne yalan söyleyim, okuma tembeli olan ve kitabın daha ilk sayfalarında gözleri yorulduğu için hemen uyku moduna giren bir insanım. Ben artık sizler gibi kitap okuyamıyorum. Ancak, kaynak yazılımlarla ilgili kitaplara bakabiliyorum.

    Kitap paylaşımınız ve verdiğiniz bilgiler için emeğinizde ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi bir karar mehtap Hanım, okuma etkinlikleriniz de çok güzel. Blogumu ziyaretçisiz bırakmadığınız için de çok teşekkür ederim. Sevgilerle...:)

    YanıtlaSil
  6. Ben yazın hem okudum hem yazdım. Çok kısa süre sıcak oldu buralar zaten.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Siz yine de iyi kötü birkaç kitabı okuyup bitirmişsiniz. Ben artık iyice okuma ve yazma özürlü oldum çıktım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Yazı kitaplara ayırmanıza sevindim. :) En son iki yıl önce uzun süreli ayrılmış yanımda çokça kitap götürmüştüm. Ne pc ne kitap işlerden vakit ayıramamıştım.

    YanıtlaSil