kanal

İki üç gündür gri bulutlar gökyüzüne çöreklenmiş, rutubet deseniz had safhada. Akşam astığım çamaşırlar sabah hala ıslak. İstanbul'un en pis havası bu teselli eden kısmı böyle günler arada sırada oluyor işte. Dün dişçide işlerim bitti. İlk kez ağrımadan sızlamadan gittim  , diş temizliği ihmale gelmez .Bazıları sık temizletin diyor bazıları yok zararlı diyorlarsa da arada temizletmek lazım.Bir de kanal yenileme yapıldı, o gerekli miydi tam emin olamadım. Her şeye olan güvensizlik maalesef sağlığa da yansıdı. Dört kanal tedavi edilmiş dişten bir tanesinin yenilemeye ihtiyacı olduğunu söylemeleri tuhaf geldi çünkü ,dördü de aynı sene aynı doktora yaptırılmış ve aynı durumdaydı , sıkıntısız. Ama hekim söyleyince ,tamam dedik, Yine de tereddütlüyüm artık her denilene hemen inanamıyorum. Geçen annemi sarı nokta için enjeksiyon yapmak için hazırlarken hangi gözü olduğuna işaret koymadılar, bende sormadım/bir daha asla sormadan geçmem/ ama ameliyathanede doktor sinirlenmiş neden işaretlemediniz ya ben yeni muayene etmemiş olsaydım, n'olacaktı ? diye. Yani sağlık sektöründe dikkat önemli, iyi bir hekime denk gelmek de çok önemli.


Bu nemli havalarda Palpito isimli bir Kolombiya dizisine başladım/ tesadüf konu ile alakalı oldu, sağlıkla ilgili bir konu ama duygusal işlenmiş gerilim filmi. Hem duygusal hem gerilim hem sağlık yani biraz karışık gibi geldi yazınca ama iyi harmanlamışlar. Mutlu mesut yaşayan bir trambon sanatçısı kadının kalbi organ kaçakçıları tarafından başka bir kadına naklediliyor ve olaylar hızla gelişiyor. 


Sevgili okuyucu , hepinize sağlıkla geçen günler diliyorum...

5 yorum:

  1. Geçmiş olsun ikinize de. :)
    Gerçekten iyi hekim önemli ama işini iyi yapan destek görevlileri de çok önemli.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun. hımm yani aklımızda olsun, hatalar olabiliyor demek ki. diziyi not aldım madem gerilimli saool :)

    YanıtlaSil
  3. Annenize ve size çok geçmiş olsun. Gerçekten öyle bu güvenlik hayatımızın her alanına yansıdı...

    YanıtlaSil