Park durumları

 Taktığım Konular;

Sabah sokaklarımız yıkandı, kaldırım taşları döşenmeye devam ediyor, parkımız nihayet bitti(sandım). Bir açılış beklerdik doğrusu, çünkü günlerce verilen emek ve oldukça fazla değişiklik var. Bizim salaş park , spor aletleri ve yürüyüş yolları ile daha modern görünüşe kavuştu. 

ilk hali;


Son hali;


Yemyeşilden eser kalmadı, dün biraz dolaştım bende mahallenin muhtarı gibi. Ya da muhtar demeyelim de çünkü muhtarımız yine yeniden üçüncü kez seçildi. Ben kadın muhtar adayını oylamıştım ama o da iki keredir deniyor ikisinde de kazanamıyor , tanıdığımdan değil , kadın dayanışması olsun demiştim,n'apalım bizden destek bu kadar daha çok çalışaymış,kazanamadı. Bizimkiler dizisi vardı ondaki Sabri bey gibi , meraklı meraklı bakıyorum parkı ne hale getirecekler diye aylardır. Sık sık anneme giderken denetliyorum ,yolum üzeri, oradan geçmeden anama gidemiyorum .Artık alüminyum perdeler kalktı insanlar yine kestirme yol olarak da kullanıyorlar. Henüz yürüyüş yolu beton, çocuk parkı zemini beton/ben olsam çocuğum beton zeminde oynasın istemem ama oynatan ebeveynler var / spor aletlerinin olduğu yerde beton. Üzerleri bir tartan kaplama isterdik yani bordo rengi yakışır mesela. Oturmak isterseniz henüz bank yok, kenarlara oturma yerleri yapmışlar üzeri boş toprak, bizim aceleci halk karton kutu parçaları koyup gece sefasını yapmayı ihmal etmemiş. Yerlerdeki izmarit ve çekirdek kabuklarından belli. Nereye atsın adam/kadın çöp kutuları da yok parkta. Bahar geldi artık, havalar güzel beton bloklar arasındaki tek yeşil parkımızdan yararlanmak istiyorlar, mahalleli haklı. Bakalım eksikler de tamamlanacaktır sanırım. Umuyoruz.

***




12 yorum:

  1. Park ilk haline göre bayağı güzel olmuş , eksikliklerde en kısa zamanda tamamlanır umarım . Bundan sonra parkı korumakta bölge sakinlerine kalacak :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tuhaf, dünyanın bir ucundanbu parkın akıbetini merak ediyorum aylardır… Biraz hayal kırıklığı oldu bende de, yeşilin bariz kaybı nedeniyle ama belki iyi bakılırsa 3-5 seneye…. Çocuk bahçesi beton olur mu ya?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bakarsak bağ bakmazsak dağ ,olur diye öğrendik ama uygulamada eksikler oluyor:) Artık beton arası yeşillik bir yer olsun da nasıl olursa olsun, oldu İstanbul. İyi ki sahilimiz var.

      Sil
  3. çok güzel olmuş, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Bizler de mahallemiz iki kadın muhtar adayından birine oyumuzu verdik ama, herhalde başarılı olamamışız, çünkü, yine o eski erkek muhtarın kazandığını sanıyorum.
    Parklara yeniden peyzaj uygulanırken, o eski yeşillikler de nasibini kesilerek ve azalarak alıyorlar.
    Hangi haliyle daha iyi olup olmadığına siz mahalle sakinleri karar vereceksiniz.
    Bizlere, yeni düzenlenmiş halini güle güle kullanın ve hayırlı olsun demek düşüyor.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunduğumuz şehirlere, mahallelere yerleşmemiz bitmiyor bir türlü, hep bir devinim var beş on yılda bir. Plansızlık ve öngörüsüzlük var biraz ne yazık ki.
      Teşekkürler .

      Sil
  5. evet valla mahallede park olması ne güzel bişey :)

    YanıtlaSil
  6. yazık olmuş canım ağaçlara
    modernlik ve düzenleme gelince ilk olarak yeşili kesip beton döşeyen anlayışa yazıklar olsun

    YanıtlaSil