çörekotlarının aroması mı, şekli mi bilmem.. Ama severim.
Bu tarifte onun tadını aratmadığı için çatal tuzlu kurabiye...
*1 çay bardağı sirke,
*1 çay bardağı sıvıyağ,
*125 gr tereyağ ,
*1 yumurta (akı hamura sarısı üzerine)
*1 tatlı kaşığı toz şeker,
*1/2 tatlı kaşığı tuz,
*1/2 paket kabartma tozu,
*Aldığı kadar un..
-Hamur kabımıza aldığımız tüm malzemelere, unu azar azar ilave ederek,
yumuşak bir hamur elde edene kadar yoğuralım.
-Hamurdan kopardığımız parçalara çatal simit şekli(ya da yuvarlak simit şekli) verip,
üzerine yumurta sarısı sürelim, çörekotu serpelim ve fırına verelim pişsin..
Çayın yanına harika oluyor, kıyır kıyır...
Afiyet olsun....