Beyaz Lahanalı Rus Salatası




*1 büyük çorba kasesi haşlanmış,ince doğranmış beyaz lahana,
*2 katı yumurta beyazı,
*1 küçük havuç,
*2 adet kornişon,
*2-3 çorba kaşığı mayonez,
*1 çorba kaşığı hardal,
*Dereotu.
İnce kıyılmış haşlanmış lahanalara ,katı halde haşlanmış  yumurtanın beyaz kısımları ufacık doğranarak ilave edilir.
İnce rendelenmiş havuç, minik doğranmış turşular, lahana ve yumurtalara katılarak,mayonez ve hardalla harmanlanır.
Üzerine bol dereotu doğranır.

Bu ölçüler kendimize göre 2-3 kişilik bir salata oluyor.
Ölçüsünü,mayonez ve hardal miktarını  kendi damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
Sevdiğimiz bir salata paylaşmak istedim...
Hazır lahananın mevsimi gelmişken,akşam yemeği zamanına da yaklaşmışken...

                                    Afiyet olsun, iyi akşamlar....

51 yorum:

  1. salata çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Değişik bir salata olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Lahanayla yoğurt uyumuna bayılırım. Ayrıca bu salataya da yakismistir eminim. Ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğurt yok ki Haticeeem..Mayonez bu sefer hardalla beraber:)

      Sil
  4. Mayonez hariç geri kalanını hüppletebilirim :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayonez evet yağlı ama çok da lezzetli Leylacım,onsuz olmaz ki.
      Teşekkür ederim..

      Sil
  5. ellerine sağlık canım iadeyi ziyarete geldim

    YanıtlaSil
  6. Beyaz lahanalı mayonezli salatayı kazara yapmıştım ben:)
    Değişiklik olsun,farklı olsun gibisinden:)
    Öyle çok sevildi öyle çok beğenildi ki,en favori salatalarımdan biri oldu:)
    Ama ben yumurta beyazı koymamıştım hiç,düşününce nefis bir tat katacağını anlamak hiç zor değil:)
    Ellerine sağlık canım.
    Cici pazarların olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta zaten salatalarda güzel olur, sadece beyazı değişik bir çeşni oldu.Sanada güzel bir pazar dilerim sevgili Zel.

      Sil
  7. ellerine sağlık canım enfes bayılırım ben :)
    mutlu hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  8. Süper bir lezzet,ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  9. Salata deyince orada duracaksın:))
    yerim ben onu yerimmm
    tam bir salata delisiyim,
    ellerine sağlık canım
    enfess görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. Degisik bir salata gibi cok ta guzeldir eminim, ne cok sey aldim listeme hep deneyecegim:))) cok kotu bloglari gezmek cook ...ellerine saglik canim...hosuma gitti tarifin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğini tahmin ediyorum, sevgiler...

      Sil
  11. Ben de geçenlerde yaptım çok severim Rus salatasını ama seninki kadar zengin değildi, sadece bildiğin üç ana malzeme patates,havuç, konserve bezelye(konserve diye 10 su yıkadım)ve hazır mayonezle yaptım. Ama tek kişi için bitirmesi güç oldu..:((mayonez yüzünden üç günden fazla saklamaya korktum neyse ki, üç günde bitirebildim:)eline sağlık ve de afiyet bal olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayonezli salataları bende az yapıyorum ki ertesine kalmasın,çünkü bende huyluyumdur bozulacak diye korkarım.

      Sil
    2. ertesi gün mü eyvaah valla ben üç gün yedim:))))ama bir şey olmadı..yıllar önce Hacettepe'de bir sürü çocuk mayonezli rus salatalı kumpirden zehirlenmişti hiç unutmam ben de korkarım...

      Sil
  12. Ben mayonezli salataları bolca yaparım ve yeriz. Ellerine sağlık. Gerçekten nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayoneze benim çocuklarda bayılıyorlar.Teşekkür ederim.

      Sil
  13. Mehtap'cım ellerine sağlık değişik salataları yapmalı buda değişik bence.. Misafir sofralarına alternatif. Hoş gerçekten.. İyi geceler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değişik bir tat ararsanız deneyin derim.Sevgiler...

      Sil
  14. Her ne kadar mayonezin kalorisi beni korkutsa da cok lezzetli gorunuyor!!mutlaka deneyecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyden kararınca yeme taraftarıyım:)Hoşgeldin Bushe.

      Sil
  15. Çok güzel görünüyor Mehtapcım ellerine sağlık tamda mevsimi geldi.. Harika salataya hiç dayanamam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feraycım salata yaz kış yeniliyor,her yemeğin yanına aranıyor.Sevgiler..

      Sil
  16. Много вкусна салата! Благодаря! Поздрави!

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Hem yararlı hem de lezzetli bir tat.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  18. Ellerine saglık arkadaşım hem saglıklı hem mideye hem göze hitabedecek bir salata

    YanıtlaSil
  19. rus salatasını her halükarda bayıla bayıla yiyebilirim ama bu şekilde hiç denemeim , denemek lazım , emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  20. nefis canım,ellerine sağılık.

    YanıtlaSil
  21. Tam da mevsiminde çok iyi oldu paylaştığın ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemek lazım...
      kesin çok güzel olmuştur...
      ellerine sağlık...

      Sil
    2. teşekkürler,şirine,sevgiler pembekekik...

      Sil
  22. Hey there! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and
    tell you I truly enjoy reading your blog posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go
    over the same subjects? Thank you!

    my blog :: ballet shoes with ribbons for girls

    YanıtlaSil
  23. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your website is wonderful,
    as well as the content!

    Also visit my site :: Outdoor Led Lighting

    YanıtlaSil
  24. Thanks for sharing your thoughts on cree led lighting strip.
    Regards

    my site: ledlightingsaves.com

    YanıtlaSil
  25. Incredible! This blog looks exactly like my old one!
    It's on a totally different topic but it has pretty much the same page layout and design. Superb choice of colors!

    my website: Ladies Golf Gloves

    YanıtlaSil