Sabah sürpriz kurabiye


Bu gri ve serin İstanbul sabahında nezleli, sesi çatal çatal bir garip çıkan, keyfi kırık haldeki ben;
Gece gelen ⤵aşağıda gördüğünüz paket ile bu sabah kahvaltı keyfimi yapıcam:))
Artık iyi olacağım kesin..


tadını bilen bilmeyene anlatsın,
yemeyen Ayvalık'a yolu düşerse mutlaka tatsın,
 dönüşte bir pakette evine alsın.. derim.

Kardeşım annemle babamı Ayvalık'a yazlığa götürdü, gelirken de çocukların çok sevdiği
sakızlı kurabiyelerden getirmiş.
Yazın çay keyiflerimizin olmazsa olmazlarından bu kurabiyeler.
onun için yaz özlemiyle bir bardak sıcak çayın yanına bu serin günde harika gidecek,
nezleli halime bile iyi gelecek...

Hepinize günaydın..
kurabiye tadında bir gün olsun....


38 yorum:

  1. afiyetler olsun canım
    kendine iyi bak havalar bir soğuk bir sıcak hasta yapıyor insanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. epeydir hasta olmadım diyordum, ee sonunda nazar değdirdim kendime.Teşekkürler..

      Sil
  2. afıyet olsun yanınada ballı cay ıcersen hıc bır seyın kalmaz

    YanıtlaSil
  3. afiyetolsun
    gidergitmez alacağım bende

    YanıtlaSil
  4. geçen yaz ayvalık'taydım hiç görmedim bu kurabiyelerden ,çok ilginç.Bir daha gidersem mutlaka arayıp bulacağım :)çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşıda Güler Tatlıhanesi'nde ya da Cunda'da Karadeniz Pastanesindekiler bir numara..teşekkürler..

      Sil
  5. Görür görmez tanıdım:) Banada tatil dönüşü getirişlerdi o zaman tatmıştım. Nefis bişi. İzlemeye aldım sizi ben de bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  6. ooo supermis afiyetle ye sekerim bu arada cok cok gecmisler olaa..

    YanıtlaSil
  7. Eminim, Cunta'dakilere taş çıkaran bir lezzet çıkmıştır ortaya.:) Ellerinize sağlık. Geçmiş olsun dileklerimle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canim cok gecmis olsun..havalar oradada buradada ayni galiba:(..Kurabiyeler nefis..ben gidemem su aralar Ayvalik a ama sen benim icin yiyiver 1 tanesini:))sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Emelcim, havalar kötü gerçekten. Kurabiyelerden biri senin olsun o zaman, sevgiler..

      Sil
  9. ah bu havalar,şimdi de soğudu ,çoook geçmiş olsun,kurabiyeler de süper ,afiyetler ve şifan olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani bu haftada böyle anlaşılan, gri gri bulutlar...

      Sil
  10. geçmiş olsun canım bende aynı durumdayım once cocuklar şimdide ben,şu an da nane limon bıtkı cayımı yudumluyorum ama benım de kurabıyem var masamda artık bılmıyorum senın kurabıyeler kadar lezzetlı mı ,ayvalıga ugrarsak aklımda olsun alalım bızde,afiyet şeker olsun daha önemlısı şifa olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de geçmiş olsun canım, hasta olunca biraz dinlenme fırsatı buluyorum bende galiba, yoka hep koştur dur nereye kadarsa... Teşekkürler...

      Sil
  11. Dengesiz gidiyor havalar tam hastalık havası dikkat etmeli bir sıcak bir soğuk ne giyeceğimizi de şaşırdık vallahi.Canım Ayvalık'a yolumuz düşerse almalı .Sevgi ile kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden sanki İstanbul'a birden yaz gelirdi,hemen yazlıkları giyerdik.Şimdilerde baharı tam kıvamında yaşıyoruz.. sevgiler..

      Sil
  12. Sakızlı kurabiye daha evvel hiiç tatmadım denk geldiğim ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  13. Aaa tatlım sana uğramıştım ame burda yok. Canım benim öncelikle geçmiş olsun. Dünkü anneler gününü kutluyorum nice güzel günlar yaşa evlatlarınla.. Ve kurabiyeler her zaman ki kadar harika..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler VuslaTcım..cümlemiz için dilerim bende..sevgiler..

      Sil
  14. Afiyet olsun,gidince almalı

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun Mehtap inşallah kurabiyeler iyi gelmiştir.
    Bir arkadaşım Ayvalık'lı ona söylemek lazım :)

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun,şimdi daha iyi olduğunu umuyorum,afiyet olsun.Selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler , bende de selam ve sevgiler..

      Sil
  17. gecmis olsun havalarin azizligi insani hasta ediyor
    sakizli kurabiye hic yemedim eminim nefis bir aroma katmistir kurabiyeye afiyet olsun

    YanıtlaSil
  18. Daha önce hiç tatmadım sakızlı kurabiye ama nefis görünüyor ayvalığa gittiğimde alıp denemeli:) sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Sakızlı kurabiyeye bayılırım,afiyetler olsun.

    YanıtlaSil