CUMARTESİ SABAHI PUFU



Çay demlendi,
Puf börekleri(tarif daha sonra) kızarıyor,,

ailecek hafta sonu kahvaltısına,
kahvaltı sonrası sohbetine,
içilen keyif çaylarına,
mevsim ayırd etmeksizin, yaz kış bayılıyoruz.
bende sabah sabah iştahınızı biraz kabartayım dedim:)

ben bugün bi tanecik gelinimize gidiyorum, nefis şeyler hazırlamış,
pek sofra fotoğrafı çekmiyorum ama bu sefer niyetliyim, siftah yapıcam.
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın arkadaşlarım,
 güzel, mutlu, huzurlu bir cumartesi-pazar olsun...
sevgiler...

15 yorum:

  1. ne dıyelım afıyet olsun sıze

    YanıtlaSil
  2. offf mis misss.olsada yesem dedim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım
    off off içim gitti desem:D

    YanıtlaSil
  4. yarını ip ile çekiyorum,yani pazar günleri ,evde kahvaltı başka güzel oluyor ,afiyet olsun canım.

    YanıtlaSil
  5. Ofofofff.. cok guzel gorunuyorlar afiyet olsun canim

    YanıtlaSil
  6. Tarifi bekliyoruz..Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Hmmm miss gibi sabah pufu:)) afiyetler olsun, bakalim gelin hanim neler hazirladi paylasimlarini sabizrsizlikla bekleyecegim bende:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Afiyet bal şeker olsun, üşenmeyip ben de yaparsam ne güzel olur:)
    Mehtapcığım, değerli ziyaretin ve yorumun için ayrıca teşekkür ederim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Pakalım gelinimiz neler neler pişirdi..Puf böreğine bayılırım. Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık, onlar kıymalı mı? Off içine de acı pul biberi, bir iki dilimde domates ....))) Afiyetler olsun canım.

      Sil
  10. of of offf biraz geçte olsa iştahımı kabarttı üstelikte açım hatta burnuma kokusu ile geldi ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Börekler çok leziz görünüyorlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Nefis görünüyorlar,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. With the introduction of 1080p HD video recording, photographers
    now have the chance to move into the field of film and experiment
    with a bevy of large-aperture lenses such as the 50L and 85L.

    Obviously, there may be some changes in the images produced by
    the pre and production run 5DIIIs. This comes in specially handy when driving a car and you have a i - Pod
    Touch stand with you so you can easily slip your phone into that and not worry
    about it getting damaged in any manner.

    Here is my web blog - canon 5d mark iii

    YanıtlaSil