Soğan mücveri

 
 
*4soğan,
*4 çorba kaşığı un,
*2 yumurta,
*tuz, karabiber
*kızartmak için zeytinyağ.
 
 
-Soğanlar ince ince yarım ay şeklinde doğranır, yumurtalar içine kırılır, un ilave edilir,
tuz ve karabiber serpilerek karıştırılır.
-Kızgın zeytinyağda kaşık kaşık dökülerek nar gibi kızartılır.
(kızartmalarda zeytinyağ tercih ediyorum artık.tıpkı anneannelerimiz gibi)
-yanında ketçapla servis yapılır. Çok yakışıyorlar birbirlerine...
 
çok kolay bir o kadar da leziz bir tarif. Bir yemek kitabında görmüştüm, denemek istedim,
leziz oldu, mis gibi de koktu..
 
bu hafta sonunuz da miisss gibi kokularla , ağız tadıyla geçsin...


AFİYET OLSUN...

12 yorum:

  1. değısık bır tarıf mıs deneyeceğım elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. değişik ve güzel bir tarifmiş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir tarif canım.. Ellerine sağlık afiyetler olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Soğanı her türlü çok severim. Bu tarif çok ilginç geldi. Deneyeceğim mutlaka. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Evet gerçekten de güzel olmuş belli,soğanlı yumurta yapmıştım bir keresin de o da çok güzel olmuştu.Bunu da deneyeceğim mutlaka ellerine sağlık canımmm afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet soğanlı yumurta da ayrı bir lezzet.

      Sil
  6. Ellerinize sağlık,ben pişmiş soğanı çok severim ama mücverini hiç denememiştim,mutlaka deniycem ama.

    YanıtlaSil