Fırında Tavuk Şinitzel

günaydın ,
öncelikle hepimizin günü yeni başlayan , sıcak olacağı belli,
bu uzun Ağustos günü gibi güzel geçsin diliyorum...
malzemeler;
*4 parça tavuk göğüs fileto
*5 çorba kaşığı mayonez,
*galeta unu.

-mayonezi tavukların her iki yüzüne  bir fırça yardımıyla sürelim.
-sonra galeta ununa bulayalım,
-En yüksek ısıda 10 dakika fırına verelim,  sonra fırının ayarını kısalım,
-yarım saate  yemeğiniz  hazır.

 kızartma tadında,
çok pratik ve çok lezzetli bir tavuk yemeği,




                                                           AFİYET OLSUN...

19 yorum:

  1. Eline sağlık Mehtap'cığım, şnitzelin lezzetli olduğunu biliyorum çok bitkin, halsizken yemiştim ama tavuklar hormon doluymuş, doğalları da çok pahalı, ya en iyisi ben yine sebze meyve kahvaltı makarnaya talim:)))sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müjdecim valla artık hormonsuzlarıda etle yarışır durumda fiyat olarak.Bir kez doğal diye aldık bir tavuk ama pek de fark yoktu.Ben çocukken bilirim tavukların pişerken ki misss gibi kokusunu, artık yok öyle koku falan. Bizde bu şekil tariflerle tavukları lezzetlendirmeye çalışıyoruz. sevgiler....

      Sil
  2. çok güzel görünüyor ellerine sağlık

    Darphin ve Clinique ürünlerinden oluşan çekiliş düzenliyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  3. hımm nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Ellerine sağlık canım. Nefis görünüyor….. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  5. Bende her zaman yaparim snitzelin cok lezzetli oluyor ellerine saglik canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
  6. Mehtapcim herseyi denemeye kalkarim bir bu yemeyi denemedim iyimi:(( mutlaka yapacagim ama belkide yarin..ellerine saglik..afiyetler olsun..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kolay ve doyurucu bir yemeğim, sık yapar oldum, güzel oluyor..dene bakalım beğenecekmisin.sevgiler..

      Sil
  7. blogları seviyorum,bu bilgi paylaşımı şahane oldu kesinlikle deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. Bende böyle yaparım canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pratik oluyor di mi?? sevgiler teşekkürler...

      Sil
  9. Pratik ve nefis bir yemek olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. bende ilk kez deniycem tşk...

    YanıtlaSil