Pancarlı Kuskus salatası

 
 
 
*1paket kuskus
*2 orta boy pancar,
*2 havuç,
*yarım demet maydanoz,
*3 dal taze soğan,
*yarım demet dereotu
*bir çay bardağı kırılmış ceviz
*zeytinyağ,
*limon suyu,
*tuz.

-Pancarlar, havuçlar ufak ufak doğranıp kuskuslarla beraber haşlanır.

*****Evet üç malzemede aynı zamanda haşlanıyor ancak benim tarifi gördüğüm blogda
kuskuslar pancarın rengi gibi pespembe olmuş idi ,
 bende onun için bu tarifi denemiştim ama maalesef benim kuskuslar koyduğum gibi çıktı
 yok yok bırakın pancarların rengini bana inat havuçların rengini almıştı.
ama ziyan edecek değilim ya ben salatama devam ettim...*****

-Süzülüp soğutulan malzemeler, ince ince kıyılmış, maydanoz , dereotu ,
küçük doğranmış taze soğanlar ve cevizlerle harmanlanır, zeytinyağ dökülür,
limonu sıkılır..

işte size pembe olamamış ama lezzeti yerli yerinde
nefis bir pancarlı kuskus salatası..

ağız tadıyla güzel bir cuma  günü olsun,
devamında günlük güneşlik bir hafta sonu gelsin.......

9 yorum:

  1. nefis,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mehtapcığım kuskus salatası çok yaptığım ve çok sevdiğim bir salatadır. Sende çok leziz yapmışsın. Ellerine sağlık..Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Bence çok güzel görünüyor, okumaya başlarken fotoğraf dikkatimi çekti ve niye rengi pancar rengine dönmemiş diye merak ettim.
    Bence bu daha güzel olmuş ellerine sağlık ehtapcım. Yaz başlarken kış yemeklerinden bıkıp yaz yemeklerine dönülmeyen bir zamanda kurtarıcı gibi.

    YanıtlaSil
  4. Hiç denemedim sanırım hemen deneyeceğim eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Kuskusu çok severim ama pilavını nedense başaramam. Sizin tarifi mutlaka deneyeceğim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Pancarli kuskus salatasimii? ne farkli tadida kimbilir ne guzeldir..hic kuskus pisirmedi:( bu tarifi denemek lazim ellerine saglik canim..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Benim siteyede sizi beklerim. sitem: www.yeniespriler.com
    yeni espriler,
    espiriler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor renkli renkli...eminim çok da lezzetlidir...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil