Tuzlu Kahvaltı keki





*125 gr  Ülker İçim Süzme peynir.
*1 su bardağı süt
*2 yumurta,
*1/2 su bardağı sıvı yağ,
*2 su bardağı un,
*2 çay kaşığı kabartma tozu,
*tuz,
*çeyrek kangal sucuk,
*2 çarliston biber,
*2 kırmızı tatlı biber,
*yarım demet kadar dereotu..

-Biberler ve sucuklar ufak ufak doğranır, dereotu incecik kıyılır.
-İki yumurta, Ülker İçim süzme peynir ve süt yarım bardak sıvı yağ ilavesiyle,
iyice çırpılır.
-Kabartma tozu ve tuz ilave edilmiş iki su bardağı un ilave edilir.
-Peynir , biber , sucuk ve dereotu ilavesiyle yumuşak bir hamur yoğurulur,
üzeri streçlenip buzdolabına kaldırılır ve iki saat kadar dinlendirilir.
-180 derece fırında altı üstü pembeleşene kadar pişirilir.

çay demlenir, ince belli bardaklara doldurulur,
fırından çıkan , mis gibi sıcak kek dilimlenir,
afiyetle yenir..

güzel sürprizlerle dolu bir gün dilerim..

ağız tadıyla....

8 yorum:

  1. harika! tuzlular her zaman tercihim, tuzlular, ekşiler, tatlılar beni bayıyor eline sağlık Mehtap'cığım
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ne zamandır tuzlu kek tarifi arıyordum, ellerine sağlık deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ^.^ çok severim tuzlu kek tarzı şeyleri

    YanıtlaSil
  4. ohoo neredeyse pizza gibi olmuş.Enfes görünüyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Şulecim ben sucukla yaptım ama ilave olarak salam ve sosis de konulabiliyor, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Müjdecim aynen bende arada tatlı krizleri yaşasamda beni de tuzlular ve ekşiler her zaman cezbeder, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. moon şimdiden afiyet olsun o zaman, sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler nabrut, sevgiler...

    YanıtlaSil