Günaydın...


Kahvaltısız güne başlamayalım , lütfen..
Az da olsa ,  bir iki lokma alıp evden öyle çıkmak , uzmanlarca da sık sık
hatırladığı üzere çok yararlı bünyemiz açısından, mehtap abla olarak bende söylemiş olayım..
Gerçi çalışma hayatımda ben de hep ihmal edip geçiştirdim , sanırım şimdiki kadar sağlıklı
yaşam reçeteleri etrafta o kadar uçuşmuyordu..
Aynı hatayı çocuklarım yapmasın diye onlara mutlaka her sabah kahvaltı hazırlamaya, bir şeyler
yedikten sonra okullarına göndermeye önem veriyorum ki onlarda ilerde çocuklarına
aynı şeyi yapsınlar...

Bu arada çok heyecanlı bir süreç olan YGS sınavını hayırlısıyla atlattık, sanki ben de sınava
girmiş kadar oldum.Şimdi LYS  hazırlık dönemine başladık..Böyle iki aşama hem iyi hem sıkıntı.
Çünkü YGS için o kadar geriliyor , hazırlanıyor ki çocuklar sınavdan çıkınca sanki maraton
bitti ohh rahatladık haline giriyorlar  (hatta ben bile) .Ama tekrar okula dön, okul sınavları,
okul kapanınca yapılacak LYS dersleri  yani ancak ilk yarı bitti  şimdi ikinci 45 dakika yı
göreceğiz inşallah..

Bu kahvaltı masası muhabbeti bu kadar olsun, bu gün misafirlerim var, hazırlıklarım
var yapılacak.

Güzel bir gün dilerim.


16 yorum:

  1. Kahvaltıyı küçükken alışkanlık haline getirdiğim için mutluyum. Her sabah 1 bardak süt, 1 yumurta bir parça peynir yer giderim =)

    YanıtlaSil
  2. ben evde bişeyler yemeden çıkınca elim ayağım titriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açlıktan şeker düşüyor işte de ondan:) sevgiler..

      Sil
  3. Canım benim içinde hahvaltı candır.20 yıllık çalışma hayatımda ne kendim nede eş ve çocuklarımı kahvaltı yaptırmadan dışarı çıkarmamışımdır.Ellerinize sağlık Allah bereketini artırsın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, hepimizin sofrası bereketle dolsun, sevgiler Güloanne.

      Sil
  4. En önemli ve en çok atlanan öğün.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annelere iş düşüyor, atlatmayacağız:)

      Sil
  5. kahvaltisiz olmaz tabii ki.
    sevgiler
    Nesrin

    YanıtlaSil
  6. kahvaltı çok önemli benim kızım kahvaltıyı asla atlamaz :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. umarım ygs de bekleneni bulmuşsunuzdur
    kahvaltısız asla :))

    YanıtlaSil
  8. Bugün sonuç açıklandı, umarım iyi bir sonuç olmuştur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar kendimizden emin olmaya çalışsak da sonuçlar açıklanana kadar heyecan dorukta oluyor, güzel sonuçlar aldık teşekkürler...

      Sil
  9. Sınavları hiç sevmedim. Sevmeyeceğim de. Sizin adınıza sevindim. Ama kahvaltı dünyanın en güzel şeyi..

    YanıtlaSil