Kayısılı Bisküvi

*2 yumurta,
*100 gr tereyağ (margarin de olur)
*2 bardak un,
*1 su bardağı toz şeker,
*1,5 çay kaşığı kabartma tozu,
*1/2 bardak kuru kayısı,
*1/2 bardak ceviz,
*2 çorba kaşığı kadar damla çikolata.

-Kayısılar ince ince kıyılır, ceviz ufak ufak bölünür.
-Şeker, yumurta, oda sıcaklığında tereyağ  kabartmatozu ilaveli unla güzel bir hamur,
yapılır. On dakika dinlendirilir.
-Bir merdane yardımıyla yarım cm kalınlığında açılır.
-Üzerine kayısılar, ceviz ve çikolatalar serpilip, merdane üzerlerinden geçirilerek, hamura
yapışmaları sağlanır.
-Yuvarlak bir kalıpla (bardak olabilir) kesilerek tepsiye dizilir, önceden ısıtılmış fırında
pembeleşene kadar pişirilir..

Kıyır kıyır kurabiyeler dayanılmaz lezzette...

Ağız tadıyla...

22 yorum:

  1. tam aradığım tarif çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Kayısı kurularım vardı ne yapsam diye düşünürken, bu tarif ilaç gibi geldi.. :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. güzel bir kurabiye ellerine sağlık bunları görünce gir mutfağa diyorum kendime dur bakalım

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok lezzetli ve besleyici bir kurabiye tarifi olmuş emeğinize sağlık afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir kurabiye olmuş bayıldım ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Kuru meyveleri keklerde kurabiyelerde cok severim, eminim cok lezzetli olmustur.
    Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. ilk defa duydum desem ayıp mı olur ki? elinize sağlık tarifi aldım benim oğlan seviyor kek kurabiye vb onun için iyi oluyor normalde kayısı ceviz yemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım zaten tarif annemin eski bir tarif defteri, günlerde beğendiklerini not etmiş, oradan çıkma bir hazineden yani:)) bende de o sıkıntı var onun için esas tarifte olmadığı halde ben damla çikolata ile daha cazip hale getirdim kayısıları.. teşekkürler.

      Sil
  9. Merhabalar PudraŞekerim.

    Kayısılı bisküvi ilgili paylaşımınızı okumam sabah vaktine denk geldiği için,daha bir keyifli ve nefis olmuştur. Tadı damağımda kaldı diyebilirim. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey güzel yorumlarınıza teşekkürler.

      Sil
  10. Ne kadar güzel görünüyorlar:)))

    YanıtlaSil
  11. Kuru meyveli kurabiye lere bayılıyorum. Ellerinize sağlık nefis.

    YanıtlaSil