FAKAT MÜZEYYEN (bugün böyle)


Behzat Ç. tutkusu vardı bir zamanlar TV de .
 Bu Filmde de sanki Erdal Beşikçioğlu hala Behzat mış da emekli olmuş,
 roman yazmaya başlamış gibi geldi bir an.
Filmin sonralarında baktım bu farklı bir kişilik.
Sezin Akbaşoğulları'nı beğenirim zaten Beyaz Gelincik ten beri:)
Çoğu sanatçıyı TV dizileri sevdirdi, tanıttı  önce bize..
Eşimin sıkıldığı , sevmez o  bu tarz konuları ama benim hatırıma seyreder yine de,
benimse oyuncularından dolayı severek izlediğim film seyri oldu.

sinema ,
seyretmesi zevktir...


2 yorum:

  1. Erdal BEŞİKÇİOĞLU'nu çok eskiden tanırım. Farklı bir oyuncudur. Ama Behçet Ç. rolü ile çizdiği karakter bana antipatik geldi malesef.
    Filmi izlemedim. Ama izleyince yorum eklerim. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin tutkunuydum ben , bitmesine üzülmüştüm. Salaşlık evet dizide fazla abartılmıştı ama yakıştırmıştım ben ona:))

      Sil