annemin hem günü hem doğum günü

 
aman yine neler yapmış, güya anlaşmıştık, çok çeşit olmasın diye,
zaten mercimekli köfte tek başına yeterdi,hepimiz bayılıyoruz..
 elmalı kurabiye,

 mercimekli köfte ki annem şahane yapar, öyle kolaylık olsun diye önceden falan da yapmaz,
 çay sofrasından hemen önce yapar ki mercimeğin rengi değişmesin,
bulgurları şişmesin,  taze taze yiyelim..
  Midye börekleri   tarifini ben vermiştim, bayıldı bu böreklere,
çok sık yapıyor adeta'' spesiyal böreği'' oldu. Bu sefer patatesle karışık kıymalı yapmıştı.

Bu da şahane bir poğaçaydı, labne peynirli, mayalı zaten mayalı üzerine de çok iyidir,
öyle beğendim ki tarifini alıp deneyeceğim..
Hepsi çok güzeldi eline sağlık anne. Tatlı olarak yenilen
pasta ise  annemin ve teyzemin yarıyıl tatil sevinci yaşayan torunları ile
pek bir şenlikli kesildi...
(yakışıklı oğlum eksik ama bu sefer böyle olsun)


Güzel bir hafta diliyorum...

24 yorum:

  1. Nice nice mutlu senelere ;)))

    YanıtlaSil
  2. Aaa! Seni ve aileni ilk kez gördüm. :) Çok tatlısınız hepiniz, iki gençkız görüyorum orada anne yok galiba?:) elinize sağlık afiyet bal olsun, annene nice nice yıllara:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yokum ama temsilen kızcem var:)) Annemde genç kız gibdir:))maşallah diyim , erkenden 19 unda kucağına beni alıvermiş ..Teşekkürler Müjdecim.

      Sil
  3. Güzel yaşları olsun annenizin:)))

    YanıtlaSil
  4. Bir taşta iki kuş:) herbiri çok güzel görünüyor ve iyiki doğmuş annem cnm:)...

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
  6. nice yaşlara
    ağzım sulandı
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Aaa, anneanne o mu??? Maasallah yaa, gencecik:) Ne de güzel seyler yapmiiiiiiisss, agzimin sularini toparlamaya calisiyorum burada:) Ellerine saglik ve niye yillara diyorum kendisine.

    Ne tatli görünüyorlar hepsi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıı valla kardeş sanırlar annemle beni:))Teşekkürler annem adına..

      Sil
  8. Tarifleride paylaşsydınız şaka şaka :)

    YanıtlaSil
  9. Oo harika bir doğum günü ve gün olmuş:))

    YanıtlaSil
  10. Geçte olsa annenin yeni yaşı kutlu olsun canım sofra ve lezzetler hepsi harikalar hele mercimek köftesi en çok sevdiğimdir afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  11. Nice mutlu senelere... Benim annem kendi bilene zaman doğduğunu bilmez ;) anneler bas tacıdır, en büyük hediye de hep birlikte olabilmektir galiba.... Yiyecekler de bir numara. Ah su günler.... Yakınlarımda birileri yapsa da katılsam ;)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, büyükşehir yaşamında görüşemeyen biz kuzenler de gün bahane edip ayda bir toplanıyoruz işte, maksat birbirimizi görmek..

      Sil